اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانکامپیوتر
موضوعات داغ

دو چهره کلیدی برای رهبری و توسعه هیلو اینفینیت به استودیو 343 پیوستند

جوزف استاتن ، یکی از اعضای سابق هیلو و افراد مهم و کلیدی در توسعه و موفقیت هیلو های ساخته شده توسط بانجی بود. حال او پس از غیبتی طولانی، به استودیو 343 Industries پیوسته تا به گفته مایکروسافت: «در توسعه و به بازگشت بازی Halo Infinite به مسیر مناسبش کمک کند.» با تازه ترین اخبار بازی ها با ما همراه باشید.

ساعاتی قبل گزارشی از سایت بلومبرگ مبنی بر اضافه شدن یک فرد کلیدی به استودیو ۳۴۳ منتشر شد. در متن این خبر آمده بود که در روز آینده مایکروسافت فرد مهمی را به عنوان یک فرد با تجربه برای کمک به توسعه هیلو اینفینت به استودیو ۳۴۳ اضافه خواهد کرد.

اما سر انجام بعد از گذشت تنها چند ساعت از اعلام این خبر، استودیو 343 Industries و مایکروسافت به صورت رسمی این خبر را تایید کردند. همچنین استودیو ۳۴۳ در متن تایید بازگشت جوزف استاتن به توسعه هیلو گفته است: «او بعد از مدتی به خانه خودش و هیلو بازگشته‌است.»

در ادامه تایید شده که او رهبری بخش کمپین پروژه را بر عهده خواهد گرفت. استاتن قبل آن مشغول به پایان رساندن عنوان Tell Why Me بود که دقایقی قبل منتشر شده‌است. اما در رزومه درخشان او در توسعه هیلو های بانجی می‌توانی به گزارش سایت IGN اشاره کرده:

«استاتن در سال ۱۹۹۸ به بانجی پیوست. او نویسنده و کارگردان بخش سینماتیک دو شماره اول هیلو، نویسنده هیلو ۳ و هیلو ریچ، مشاور توسعه هیلو وارز، نویسنده و creative director هیلو ODST و در نهایت نویسندگی و یکی از کارگردانان شماره اول بازی Destiny نام برد. او در سایت ۲۰۱۴ بانجی را ترک کرد و مشغول به توسعه عناوین مختلفی در شرکت مایکروسافت بود.»

برای مشاهده آیتم ویدیویی از هیلو اینفینیت چه می‌دانیم در یوتوب کلیک کنید

 

البته این پایان استخدام نیرو های جدید و با تجربه به استودیو نیست و در کنار استاتن، پیر هینتزه هم به عنوان رهبر بخش چند نفره هیلو اینفینیت به استودیو ۳۴۳ پیوست. او در رزومه خود مدیریت بخش انتشار مستر چیف کالکشن را بر عهده داشته‌است و حال به عنوان رهبر توسعه بخش چند نفره بازی که به صورت رایگان منتشر خواهد شد، به استودیو ۳۴۳ پیوسته است.

طبق گزارش ها، استاتن و هینتزه با رئیس استودیو، کریس لی همکاری خواهند کرد و در نهایت به بانی راس، که مسئول نظارت بر پروژه است، گزارش کار خود را ارائه می‌دهند.

هیلو اینفینیت در سال ۲۰۲۱ برای رایانه‌های شخصی و کنسول ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.

مطالب پیشنهادی:

نوشته های مشابه

‫14 دیدگاه ها

  1. وقتی ۵ سال فاصله افتاده با نسخه‌ی قبلی، حالا این ۵ سال بشه ۶ یا حتی ۷ سال هم عیبی نداره و به جاش یه Halo خفن تحویل بدن و اون نسخه X1 رو هم بندازن دور دیگه.
    من واقعاً نمی‌دونم این همه اصرار برای انتشار اون نسخه چیه! بیشتر بهش می‌خوره یه جور ژست احترام به مشتری باشه، در حالی که به نظرم هرچی زودتر ولش کنن و رسماً بگن اون نسخه تعطیل شد، به نفع خودشون و بازی هست.

    آریا منم اول همین فکرو میکردم، ولی تو این ویدیو طرف به صورت تکنیکی بازی رو بررسی کرده و توضیح میده که یک سال قبل از عرضه، کنسل کردن نسخه Xbox One دیگه عملا بی فایدست چون هسته بازی شکل گرفته. ویدیوش هم برای یک هفته پیشه و اون موقع هنوز شایعات کنسل شدن نسخه وان وجود داشت و تکذیب نشده بود. در نهایت میگه بهترین کار اینه که نسخه وان رو 30 فریم بکنن تا دستشون برای پیشرفت خیلی بازتر بشه.

  2. نه به همین چند وقت پیش که قرار بود بازی پاییز امسال بیاد، نه به الآن که تازه یه سری افراد درست حسابی دارن برای بخش‌های مهم اضافه میشن! :D
    یعنی واقعاً مسئولین مایکروسافت باید اعضای بقیه استودیوها رو یه جا جمع کنن و مدیرهای 343 رو جلوی اینا شلاق بزنن تا درس عبرتی بشه برای آیندگان! رسماً انگار نحوه مدیریت مسئولین یه کشور خاص رو الگوی خودشون قرار دادن! :D
    ولی به هر حال همین که تأخیر خورد و تاریخ رسمی هم ندادن و می‌تونن تا جای ممکن روش کار کنن، خیلی بهتر از اینه که به زور برای اینکه سر حرفشون بمونن بازی رو منتشر می‌کردن و یه چیز ناقصی از آب درمی‌اومد. وقتی ۵ سال فاصله افتاده با نسخه‌ی قبلی، حالا این ۵ سال بشه ۶ یا حتی ۷ سال هم عیبی نداره و به جاش یه Halo خفن تحویل بدن و اون نسخه X1 رو هم بندازن دور دیگه.
    من واقعاً نمی‌دونم این همه اصرار برای انتشار اون نسخه چیه! بیشتر بهش می‌خوره یه جور ژست احترام به مشتری باشه، در حالی که به نظرم هرچی زودتر ولش کنن و رسماً بگن اون نسخه تعطیل شد، به نفع خودشون و بازی هست.

    ما كه با همون گيم پلي كه از هيلو نشون دادن ساك روگذاشتيم دم در با عمو فيل و رفقاش روبروسي كرديم و با ي باي :D

    واقعا رفتار ماكرو با فنهاش تحقير كننده است
    اناگار كميته امداده كه ميخواد كمك بلاعوض كنه
    بجاي گيم پس يه دلاري چهار تا اي پي درستتو بهشون برس
    الان هيلو كولاك نسل ٧ و هيلو ٤ كه هنوزم تو fps تو گرافيك و گيم پلي همين الانشم شو كيسه بايد اينجوري بشه؟

    والا تحريم ماكرو و سرويسهاش بهترين كاره اگه تغيير رويه دادن كه ادم برميگرده اگر نه هم خودشون بمونن با اين بازيها و مسخره بازيهاشون

  3. نه به همین چند وقت پیش که قرار بود بازی پاییز امسال بیاد، نه به الآن که تازه یه سری افراد درست حسابی دارن برای بخش‌های مهم اضافه میشن! :D
    یعنی واقعاً مسئولین مایکروسافت باید اعضای بقیه استودیوها رو یه جا جمع کنن و مدیرهای 343 رو جلوی اینا شلاق بزنن تا درس عبرتی بشه برای آیندگان! رسماً انگار نحوه مدیریت مسئولین یه کشور خاص رو الگوی خودشون قرار دادن! :D
    ولی به هر حال همین که تأخیر خورد و تاریخ رسمی هم ندادن و می‌تونن تا جای ممکن روش کار کنن، خیلی بهتر از اینه که به زور برای اینکه سر حرفشون بمونن بازی رو منتشر می‌کردن و یه چیز ناقصی از آب درمی‌اومد. وقتی ۵ سال فاصله افتاده با نسخه‌ی قبلی، حالا این ۵ سال بشه ۶ یا حتی ۷ سال هم عیبی نداره و به جاش یه Halo خفن تحویل بدن و اون نسخه X1 رو هم بندازن دور دیگه.
    من واقعاً نمی‌دونم این همه اصرار برای انتشار اون نسخه چیه! بیشتر بهش می‌خوره یه جور ژست احترام به مشتری باشه، در حالی که به نظرم هرچی زودتر ولش کنن و رسماً بگن اون نسخه تعطیل شد، به نفع خودشون و بازی هست.
  4. کجا آماده بود از همون نمایش بازی معلوم بود بازی اصلا آماده نیست اینا قطعا تاخیر میزدن چون محال بود مولتی و کمپین بازی بتونن به ۲۰۲۰ برسونن مگر بازی تیکه تیکه میکردن حتی کمپین رو الان اینا میتونن نظارت کنند رو کمپین و مولتی

    یعنی الان حرف شما رو به سازنده ترجیح بدم :D

  5. خیلی دیره واسه پیوستن به پروژه.

    بازی آماده بود واسه انتشار.

    کجا آماده بود از همون نمایش بازی معلوم بود بازی اصلا آماده نیست اینا قطعا تاخیر میزدن چون محال بود مولتی و کمپین بازی بتونن به ۲۰۲۰ برسونن مگر بازی تیکه تیکه میکردن حتی کمپین رو الان اینا میتونن نظارت کنند رو کمپین و مولتی

  6. نویسنده Halo 3 و Reach … درواقع نویسنده بهترین کمپین های سری هیلو!
    حالا میتونم تا 2022 هم صبر کنم … چون با وجود استتن میشه به Infinite امیدوار بود!

    والا اینقدر دیر به پروژه پیوسته که انگار تازه میخوان بازی رو بسازن.|

  7. ۵ سال ۵۰۰ میلیون دلار و با این تغییر و تحولات پروژه ی ساخت بازی انگار تازه از الان رسما کلید خورده. نمونه ای از مدیریت بینظیر اسپنسر و تیمش روی مهم ترین آیپیه برند Xbox :)) امیدوارم همچین بلایی رو سر نینجا و بقیه استدیوهایی که این چند وقت گرفتن نیارن و کلا با این سبک مدیریت مشخصه میان میگن فروش کنسول برای ما مهم نیست. ۳۴۳ ای که الان به این روز افتاده که خودشونم نمیدونن بازیشون تو چه مرحله ای از ساخته یه موقعه ای از پر امید ترین استدیوهای صنعت بود و قرار بود به درجه های خیلی بالایی برسه…
  8. کار درستی کردند استاتن میشه گفت یک فرد کلیدی بوده در توسعه Halo های مختلف و حضورش باعث میشه بیشتر از این کمپین بازی احتمالا موفقیتش تضمین شده باشه این دو نفر قطعا میتونن کمک زیادی بکنن و ماکروسافت با این اخبار نشون میده دنبال تضمین موفقیت Halo infinite هست

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
  • ثبت نام کنید
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را وارد نمایید. شما یک لینک برای ایجاد رمز عبور جدید از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد.