اخبار بازیایکس باکس سری ایکس

جوزف استیتن، مدیر نوآوری بازی Halo Infinite از مایکروسافت جدا شد

مایکروسافت با انتشار بیانیه‌ای جدایی جوزف استیتن از این شرکت را تأیید کرده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

جوزف استیتن

استیتن از سال 2000 و هنگامی که مایکروسافت استودیوی بانجی را خرید، با فرنچایز Halo همراه بود. او نویسنده سه‌گانه اوریجینال سری هیلو محسوب می‌شود و حتی پس از جدایی بانجی از مایکروسافت در سال 2007، استیتن همچنان وظیفه نویسندگی بازی Halo 3: ODST را در کنار نویسندگی بازی Destiny بر عهده گرفت.

پس از آن، جوزف استیتن در سال 2014 به مایکروسافت باز گشت تا به عنوان مدیر ارشد نوآوری و خلاقیت در بخش نشر استودیوهای ایکس باکس مشغول شود. او سپس در سال 2020 به استودیوی 343 اینداستریز اضافه شد تا به وضعیت آشفته توسعه بازی Halo Infinite کمک کند. مدتی پیش، گزارشاتی مبنی بر این منتشر شد که او باری دیگر به بخش نشر استودیوهای ایکس باکس ملحق شده است.

اکنون مایکروسافت با انتشار یک بیانیه از طریق IGN، ضمن تشکر و قدردانی از دستاوردهای استیتن، جدایی او از مجموعه ایکس باکس را تأیید کرده است. استیتن نیز در صفحه شخصی خود نوشت: «سلام دوستان. من واقعا از مایکروسافت جدا می‌شود. به‌زودی اطلاعات بیشتری را به اشتراک خواهم گذاشت، اما فعلا فقط می‌خواهم تا همین‌طور که راهی یک ماجراجویی جدید می‌شوم، از تمام همکاران خود در Xbox بابت درک و حمایت آن‌ها تشکر کنم.»

در مجموع، جوزف استیتن طی دو دوره مختلف به مدت 18 سال با مایکروسافت همراه بود. در حال حاضر جزئیاتی در خصوص علت جدایی او اعلام نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا