اخبار بازی

احتمال نمایش چهره شخصیت مسترچیف در سریال Halo

سریال Halo

پس از تاخیرهای مداوم سرانجام سریال Halo مسیر تولید خود را در شبکه شوتایم آغاز کرده است. در حالی که تیم سازنده این سریال لایو اکشن پیش از این گفته بودند که به منبع اصلی وفادار خواهد بود اما شاید سریال در یک مورد تفاوت اصلی با بازی‌ها ایجاد کند و آن‌ها نمایش چهره شخصیت اصلی این مجموعه یعنی مسترچیف خواهد بود.

گری لوین (Gary Levine) رئیس شبکه شوتایم در رویداد سالیانه انجمن منتقدین تلویزیون در مصاحبه با Deadline اظهار کرد:

همه نوع داستان و درام‌های جدید وجود دارند که ما آن‌ها را مورد کنکاش و جستجو قرار می‌دهیم اما ما در عین حال به منبع اصلی وفادار خواهیم بود. ما قصد نداریم هیچ یک از قوانین حاکم در دنیای Halo را نقض کنیم.

با این حال شبکه شوتایم ممکن است در یک مورد پا را از محدوده مقرر فراتر بگذارد که تاکنون نه استودیو Bungie و نه استودیو 343 Industries از آن عبور نکرده‌اند و این مورد نمایش چهره شخصیت مسترچیف است. هنگامی که از لوین پرسیده شد آیا مخاطبین در سریال Halo چهره شخصیت مسترچیف را مشاهده خواهند کرد یا خیر لوین از ارائه جواب مستقیم اجتناب کرد و اظهار کرد:

باید منتظر بمانیم و ببینیم.

پابلو شرایبر (Pablo Schreiber) بازیگر سریال American Gods پیش از این در ماه آپریل 2019 توسط شبکه شوتایم برای ایفای نقش شخصیت مسترچیف برگزیده شده بود. در چند روز گذشته چند بازیگر جدید نیز منعرفی شدند که از میان آن‌ها می‌توان به ناتاشا مک‌الهون (Natascha McElhone) برای ایفای هر دو نقش کورتانا و دکتر کاترین هالسی اشاره کرد.

اتو بتست (Otto Bathurst) که ایشان را با سریال‌هایی نظیر Peaky Blinders و Black Mirror به خاطر می‌آوریم وظیفه کارگردانی سریال لایو اکشن Halo را عهده‌دار شده است. ایشان جایگزین روپرت وایت (Rupert Wyatt) شد که در دسامبر 2018 این پروژه را ترک کرد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا