اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانکامپیوتر

آغاز فصل هشتم Halo: The Master Chief Collection در هفته جاری

استودیوی 343 اعلام کرده است که بعد از چند هفته آزمایش، فصل هشتم بازی Halo: The Master Chief Collection با نام Mythic در تاریخ بیست و یکم مهر ماه آغاز خواهد شد.

در فصل هشتم، سازندگان بازی قصد دارند تا نقشه جدید بازی Halo 3 با نام Icebox را در اختیار همگان قرار بدهند. این نقشه برای اولین بار در بازی Halo Online دیده شده بود و محبوبیت خاصی بین طرفداران آن بازی داشت. همچنین فهرست Custom Games برای Halo: Combat Evolved و Halo 3 هم در این فصل حضور خواهند داشت. برخی دیگر از تغییرات فصل هشتم بازی عبارتند از:

  • بازگشت Hud کلاسیک بازی Halo: Combat Evolved
  • افزودن زره‌های متنوع برای بازی‌های Halo 3 و Halo: Reach
  • اضافه‌شدن تنظیمات مخصوص افراد دارای مشکلات بینایی
  • قابلیت وصل‌کردن اکانت استیم خود به بازی

اما بزرگترین ویژگی فصل هشتم این مجموعه، افزودن Flood به Halo 3: ODST Firefight خواهد بود. همچنین شما در این فصل قادر خواهید بود تا مبارزات Firefight خود را شخصی‌سازی کنید و انواع دشمنان را تغییر بدهید.

لازم به ذکر است که این آخرین فصل بازی خواهد بود چرا که استودیو 343 ترجیح می‌دهد تا تمام تمرکز خود را بر روی بازی Halo Infinite بگذارد. بازی Halo: The Master Chief Collection هم‌اکنون بر روی کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سریز اس، ایکس باکس سریز اکس، رایانه‌های شخصی و سرویس Xbox Game Pass در دسترس قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا