اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وان

فصل ششم بازی Halo: The Master Chief Collection از امروز آغاز شده است

با اعلام استودیو 343i، فصل ششم بازی محبوب Halo: The Master Chief Collection از امروز آغاز شده است.

به گفته استودیو 343i، فصل ششم بازی Raven نام دارد و محتوای آن مرتبط با ODST Fireteam Raven خواهد بود. بازیکنان قادر خواهند بود تا صد Rank جدید را دریافت کنند و به تجهیزات جدیدی مانند زره، پوسته سلاح‌ها و وسایل نقلیه دسترسی پیدا کنند. همچنین سه چالش فصلی جدید به بازی اضافه شده است تا همه بتوانند مهارت خود در بازی را بسنجند. در فصل قبلی چالش Because You Begged به شدت مورد استقبال هواداران بازی قرار گرفت.

یکی از شگفتی‌های بروزرسانی جدید، اضافه‌شدن نقشه Waterfall به بازی Halo 3 است. این نقشه برای اولین بار در بازی Halo Online دیده شده بود و محبوبیت خاصی بین طرفداران آن بازی داشت. یک حالت بازی جدید هم به بخش چند نفره‌ی بازی‌های Halo: Reach ، Halo 2: Anniversay و Halo 4 اضافه شده است که Escalation Slayer نام دارد. در این حالت، اسلحه شما با هر امتیازی که به دست می‌آورید، عوض می‌شود.

در این بروزسانی، فهرست جدیدی به نام Exchange نیز معرفی شده است تا یک فرصت دوباره به بازیکنان داده شود و آن‌ها بتوانند محتوای از دست رفته در فصل‌های قبل را به دست بیاورند. برخی تغییرات دیگر بازی در فصل ششم عبارتند از:

  • قابلیت تغییر تیم در میان بازی
  • پشتیبانی از ماوس و کیبورد بر روی کنسول‌های ایکس باکس
  • اضافه‌شدن تنظیمات FOV بر روی کنسول‌های ایکس باکس
  • افزودن چندین تنظیمات برای کنترل صدای بازی
  • تغییر نام فهرست Create به Creative
  • راحت‌ترشدن دسترسی به قسمت شخصی‌سازی Halo 4
  • افزایش بودجه Forge نقشه Breakneck در بازی Halo: Reach

لازم به ذکر است که اگر می‌خواهید شانس خود را برای دریافت زودهنگام محتویات آینده Halo: The Master Chief Collection امتحان کنید، باید در Halo Insider Program ثبت نام کنید. این کار کاملا رایگان میباشد و فقط باید مشخصات کامپیوتر خود را برای 343i بفرستید تا از طریق Steam یا Windows 10 Store نسخه‌های آزمایشی آینده را دریافت کنید. هدف از این برنامه پیداکردن مشکلات و باگ‌های بازی قبل از عرضه عمومی میباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا