اخبار بازی

گیم‌پلی عمیق‌تر و جهانی بزرگ‌تر در بازی Halo Infinite

بازی Halo Infinite

در بازی Halo Infinite وعده‌های بسیاری مبنی بر بازنگری مجدد این فرنچایز داده شده است. اگرچه تاکنون اطلاعات چندانی پیرامون چگونگی انجام آن به اشتراک گذاشته نشده اما یکی از راه‌های که Halo Infinite سعی دارد با استفاده از آن این مجموعه را بازنگری کند بزرگ‌کردن طراحی و ساختار خود و به طور کلی تمامی جوانب مختلف است.

مت بوتی (Matt Booty) رئیس Xbox Game Studios در گفتگوی اخیرش با وبسایت Game Informer در خصوص عنوان اول شخص شوتر دست ساخت استودیو 343Industries صحبت کرد که چگونه آن‌ها می‌خواهند در بازی Halo Infinite جهان و گیم‌پلی بزرگ‌تری بسازند. ایشان علیرغم این که این از بکار بردن واژه سندباکس برای بازی خودداری کرد اما جزئیاتی در خصوص آن ارائه به اشتراک گذاشت:

من فکر می‌کنم اولین مورد جالبی که در رابطه با مسیری که بازی به آن قدم می‌گذارد وجود دارد نحوه تفکر توسعه‌دهندگان بازی در خصوص گسترش دنیای آن است. من از واژه سندباکس برای آن استفاده نمی‌کنم زیرا وقتی این واژه را مطرح می‌کنید مخاطبین تصور وجود بسیاری از موارد دیگر را در بازی می‌کنند. اما کاری که که تیم توسعه‌دهنده با ساخت جهانی بزرگ‌تر و مجموعه بزرگ‌تری از سناریوهای گیم‌پلی و موارد بیشتری برای جستجو در بازی در حال انجام آن است بسیار فوق‌العاده محسوب می‌شود.

به گفته مت بوتی دومین نکته قابل توجه نیز به ساخت بازی با انجین کاملا جدید SlipSpace مرتبط می‌شود که به طور کامل به‌روزرسانی شده و امکانات طراحی جدید و مهیجی را در اختیار سازندگان قرار می‌دهد.

دومین مورد به‌روزرسانی انجین SlipSpace بوده و همان‌طور که می‌دانید گرافیک این روزها بسیار مهم به شمار می‌رود و هم‌چنین مواردی برای طراحی هوشمندانه نیز در آن وجود دارد و بسیار خوب است که اعضای استودیو 343Industries به زبان شکل و زبان طراحی برخی از نسخه‌های قبل‌تر سری Halo بازگشته‌اند. وقتی که شما Halo 5 را تجربه می‌کردید شاید با کمی شلوغی و در عین حال طراحی هوشمندانه مواجه می‌شدید اما Halo Infinite احساس مدرن‌تر و در عین حال خالص‌تری را منتقل می‌کند. با این حال به نظر من نشانه‌های قوی‌تری وجود دارد که از بازگشت این بازی به ریشه‌های Halo خبر می‌دهند.

عنوان Halo Infinite برای دو کنسول Xbox One و Xbox Scarlett و هم‌چنین پلتفرم کامیپوترهای خانگی در حال توسعه بوده و قرار است در تعطیلات 2020 عرضه شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا