اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وان

تریلر بخش داستانی بازی Halo Infinite منتشر شد

در یک تریلر جدید با نام Campaign Overview، استودیو 343 بعد از مدت‌ها گیم پلی بخش داستانی بازی Halo Infinite را به نمایش گذاشت.

Halo infinite

در این تریلر نگاه دقیقی به گیم‌ پلی و داستان بخش کمپین انداختیم و با برخی از کاراکترهای جدید آشنا شدیم. استودیو 343 بیشتر بر روی ویژگی‌های دنیای Halo Infinite تمرکز کرد که تلاش می‌کند تا یک تجربه غیر خطی و متنوع را به بازیکنان ارائه دهد. برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از: چرخه شبانه‌‌روزی، گشت دشمنان و مراحل فرعی که شامل نجات سربازان، باس‌فایت‌های فرعی و تخلیه پایگاه‌های دشمن می‌شود. همچنین شما می‌توانید با گشت و گذار در Zeta Halo و یافتن هسته‌های زره اسپارتان، تجهیزات مسترچیف را ارتقا دهید.

استودیو 343 در قسمت دیگری از تریلر درباره داستان Halo Infinite صحبت کرد. یکی از مهمترین قسمت‌های داستان بازی به سرنوشت کورتانا پس از بازی Halo 5: Guardians خواهد پرداخت. علاوه بر آن، شاهد Escharum، رهبر گروه Banished و یک الیت قاتل اسپارتان‌ها با نام Jega ‘Rdomnai بودیم. همچنین برای اولین بار The Harbinger را در حال مبارزه با مسترچیف دیدیم. او معتقد است که “دروغ‌های فوررانرها به پایان رسیده است”.

بازی Halo Infinite در تاریخ بیست و چهارم آبان ماه بر روی کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سریز اس، ایکس باکس سریز اکس، رایانه‌های شخصی و سرویس Xbox Game Pass عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که بخش چندنفره بازی به صورت کاملا رایگان منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا