اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانکامپیوتر

جزئیات بهبودهای فصل دوم بازی Halo Infinite اعلام شد

استودیوی 343 اینداستریز با انتشار یک پست طولانی بر روی وب‌سایت هیلو ویپوینت، به برخی از بهبودها و پیشرفت‌های بازی Halo Infinite در فصل دوم آن پرداخته است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی halo Infinite

اواخر سال 2021 بود که عنوان هیلو اینفینیت پس از یک تأخیر طولانی بالاخره منتشر شد. با اینکه بازی شروع قدرتمندی داشت، اما مشکل کمبود محتوا خیلی زود باعث بوجود آمدن ناامیدی و نارضایتی در میان طرفداران شد. اکنون در حالی که به ماه می و انتشار فصل دوم Halo Infinite نزدیک‌تر می‌شویم، استودیوی 343Industries جزئیات بیشتری را در خصوص بهبودهایی که قرار است شاهد آن‌ها باشیم ارائه داده است.

به‌طور کلی، بهبودهای بزرگ و کوچک مختلفی در بخش‌هایی مانند صدا، مچ‌میکینگ، سلاح‌ها، وسایل نقلیه، پایداری نسخه PC و موارد بیشتر در راه هستند. در کنار اضافه شدن مپ‌های جدید، میزان دمیج سلاح‌های بازی نیز جهت بالانس شدن تغییراتی را به‌خود خواهند دید. همچنین توسعه‌دهندگان می‌گویند که از مشکلاتی مانند ثبت نشدن تیرها آگاه هستند و در حال حاضر بر روی رفع این ایرادات کار می‌کنند. علاوه بر این، قسمت Weapon Drills که بازیکنان در آن می‌توانند با سلاح‌های مختلف آشنا شوند و آن‌ها را امتحان کنند نیز در فصل دوم به‌شکل بی‌پایان و بدون محدودیت در دسترس خواهد بود.

شما می‌توانید جزئیات کامل‌تر بهبودها و رفع اشکالات بازی را از اینجا مشاهده کنید. فصل دوم بازی Halo Infinite در تاریخ 3 می (13 اردیبهشت) عرضه خواهد شد. سازندگان همچنین قصد دارند تا در آینده جزئیات بیشتری را در خصوص برآمد حاصل از بازخوردهای دریافت شده در بخش‌هایی مانند شخصی‌سازی، فروشگاه، بتل پس و سیستم پیشرفت (چالش‌ها) با طرفداران به اشتراک بگذارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا