اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانکامپیوتر

تاریخ انتشار بازی Halo Infinite به زودی اعلام خواهد شد

استودیو 343 با انتشار ویدیویی در یوتیوب، اطلاعات جدیدی درباره بازی Halo Infinite را منتشر کرده است.

بخش چندنفره بازی Halo Infinite

سم هنشاو، یکی از تهیه‌کنندگان بازی، در ابتدای ویدیو درباره پیش‌نمایش ماه گذشته صحبت کرد و آن را بسیار مثبت خواند. او در ادامه گفت که تمامی مشکلات آن بیلد را بررسی کرده‌اند و آماده عرضه یک نسخه آزمایشی دیگر هستند. در پیش‌نمایش‌های بعدی شاهد حالت Big Team Battle خواهیم بود تا بازیکنان آن را تا قبل از عرضه اصلی تجربه کنند. هنشاو در انتهای صحبت‌های خود درباره پیشرفت صفحه‌های لودینگ و بهینه‌سازی بازی صحبت کرد.

در ادامه این ویدیو جوزف استیتن و برایان جارارد درباره عرضه Halo Infinite صحبت کردند. جارارد در این باره گفت:

ما فعلا تاریخ عرضه رسمی نداریم اما همانطور که فیل اسپنسر در مصاحبه اخیر خود تایید کرد، بازی قطعا امسال عرضه خواهد شد.

استیتن هم در این باره گفت که در حال کار بر روی برخی جزئیات بازی هستند و تاریخ انتشار بازی را “خیلی زود” اعلام خواهند کرد. همچنین در ادامه‌ی ویدیو، او دو خبر ناامیدکننده را اعلام کرد و آن هم عدم حضور حالت Forge و Co-Op Campaign در روز عرضه است:

در حال حاضر ما بر روی یک تجربه باکیفیت در روز عرضه بازی کار می‌کنیم که به همین دلیل تصمیم سختی را گرفتیم تا این دو ویژگی را با تاخیر به Infinite اضافه کنیم.

حالت Campaign Co-Op در فصل دوم (سه ماه پس از عرضه) و حالت Forge در فصل سوم (شش ماه پس از عرضه) به بازی اضافه خواهند شد.

بازی Halo Infinite پاییز امسال بر روی کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سریز اکس، ایکس باکس سریز اس، رایانه‌های شخصی و سرویس Xbox Game Pass عرضه خواهد شد و بخش چندنفره آن کاملا رایگان خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا