اخبار بازی

بازی Halo Infinite روی Xbox One به خوبی اجرا می‌شود

بازی Halo Infinite

اگرچه معرفی اولیه بازی Halo Infinite روی Xbox One و برای کنسول نسل فعلی مایکروسافت صورت گرفت اما عنوان در دست ساخت استودیو 343Industries یکی از اصلی‌ترین بازی‌های زمان لانچ کنسول Xbox Scarlett به شمار می‌رود.

با این حال همان‌طور که گفته شد این بازی هم روی Xbox One و هم روی PC عرضه می‌شود. مشخص است که در چنین مواقعی توسعه‌دهندگان حداکثر تلاش و تمرکز خود را روی نسخه کنسول قدرتمندتر که Scarlett باشد قرار می‌دهند اما اکنون سوالی که مطرح می‌شود به کیفیت و چگونگی اجرا بازی روی کنسول نسل هشتمی و فعلی مایکروسافت مربوط می‌شود. به گفته فرانک اوکانر (Frank O’Connor) مدیر این مجموعه، نسخه Xbox One تنها یک نسخه معمولی بسیار ضعیف‌تر از بازی آن‌ها نخواهد بود.

اوکانر در گفتگوی اخیرش توضیح داد که با این نسخه به عنوان یک شهروند درجه دوم برخورد نخواهد شد و Halo Infinite روی Xbox One نیز هم‌چنان بسیار خوب و عالی اجرا خواهد شد.

واضح است که شهروند ویژه ما کنسول Xbox Scarlett خواهد بود. ما با تیم سخت‌افزار کنسول همکاری داشته تا اطمینان حاصل کنیم بازی روی آن شگفت‌انگیز به نظر برسد. با این حال بازی روی Xbox One و البته برای اولین روی پلتفرم PC هم عرضه می‌شود و به طوری باورنکردنی اجرا می‌شود. این موضوع روش فرآیند تولید و تفکر ما را درباره موارد مختلف تغییر داده اما ما همیشه سعی می‌کنیم به بهترین احتمال ممکن سخت‌افزاری دست پیدا کنیم. این سری تصمیم برا عهده شما خواهد بود که نسخه Scarlett یا PC را تجربه کنید که البته این موضوع به PC شما نیز بستگی خواهد داشت.

با این حال کنسول Xbox One و نسخه آن قرار نیست شهروند درجه دوم ما باشند. ما در حال ساخت این نسخه نیز هستیم بنابراین این نسخه هم بسیار عالی اجرا شده و فوق‌العاده به نظر می‌‎رسد. سپس همه موارد دیگر نیز در نظر گرفته خواهند شد. ما ترفندهایی نیز ذر آستین داشته که در حال فکر به آن‌ها هستیم.

Halo Infinite برای عرضه در تعطیلات 2020 برای Xbox One، Xbox Scarlett و PC برنامه‌ریزی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا