اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانکامپیوتر

تاریخ انتشار نسخه آزمایشی بعدی بازی Halo Infinite مشخص شد

استودیو 343 با انتشار توییتی تاریخ و جزئیات برگزاری مرحله بعدی تست بازی Halo Infinite را مشخص کرد.

بخش چندنفره بازی Halo Infinite

به گفته این استودیو، نسخه آزمایشی بعدی Halo Infinite در تاریخ دوم مهر آغاز خواهد شد البته ممکن است به احتمال بسیار کمی تاخیر بخورد. لازم به ذکر است که دعوت‌نامه آزمایش بعدی بازی برای تمامی افرادی که تا قبل از تاریخ بیست و دوم شهریور در سایت Halo Insider ثبت نام کرده‌اند، فرستاده خواهد شد.

سازندگان بازی در تایید صحبت‌های پیشین خود اعلام کردند که آزمایش بعدی بر روی Arena و Big Team Battle تمرکز خواهد کرد و بدین ترتیب اولین آزمایش PvP بازی هم خواهد بود.  حالت Big Team Battle از دو تیم دوازده نفره تشکیل خواهد شد که پیشرفت بزرگی نسبت به تیم‌های هشت نفره نسخه‌های قبلی خواهد بود. همچنین بازیکنان برای اولین قادر خواهند بود تا وسایل نقلیه Halo Infinite را مورد آزمایش قرار دهند.

برای شرکت در تست‌ بازی‌های Halo Infinite باید در Halo Insider Program ثبت نام کنید. این کار کاملا رایگان میباشد و فقط باید مشخصات کامپیوتر یا کنسول خود را برای 343i بفرستید تا از طریق Steam ،Windows 10 Store یا Xbox Insider Program نسخه‌های آزمایشی آینده را دریافت کنید. هدف از این برنامه پیداکردن مشکلات و باگ‌های بازی قبل از عرضه عمومی میباشد.

بازی Halo Infinite در تاریخ بیست و چهارم آبان ماه بر روی کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سریز اس، ایکس باکس سریز اکس، رایانه‌های شخصی و سرویس Xbox Game Pass عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا