اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانکامپیوتر

بخش چند نفره هیلو اینفینیت به صورت رایگان با پشتیبانی از نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه عرضه خواهد شد

آپدیت خبر:

دقایقی قبل استودیو سازنده بازی تایید کرد که بخش چند نفره هیلو اینفینیت به صورت رایگان یا free to play منتشر خواهد شد. همچنین این بخش بر روی کنسول ایکس باکس سری ایکس از نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی خواهد کرد.

هر چند هفته گذشته شاهد نمایش گیم‌پلی بازی هیلو اینفینیت بودیم، اما در نهایت این بخش تنها اختصاص یافته بود به بخش تک‌نفره و خبری از گیم‌پلی بخش چند ‌نفره نبود. با این حال مایکروسافت اعلام کرده‌است که به زودی بخش چند نفره هیلو را نمایش خواهد داد، اما قبل از آن فیل اسپنتر به عنوان مدیر بخش ایکس باکس به ویژگی‌های این بخش اشاره می‌کند. با جدید ترین اخبار بازی‌ همراه باشید.

«من فکر می‌کنم بخش چند نفره هیلو «ویژه و خاص» باشد. ما می‌دونیم برای تعداد فراوانی از مردم، بازی Halo: Combat Evolved زمانی بود که برای اولین بار از Xbox خود استفاده کردیم و در کنار هم دیگر به انجام بازی در بخش چند نفره بازی پرداختیم. این برای خیلی از ما اولین خاطره بود. بنابر این من بسیار هیجان زده‌ام برای آن چه خواهیم دید و آن چه به نمایش خواهیم گذاشت.

 بخش چند نفره هیلو اینفینیت بر پایه عناصر و ویژگی‌های بخش چند نفره شماره پنجم توسعه یافته‌است. این بخش در هیلو ۵ مورد توجه بسیاری از طرفداران سری قرار گرفت. این موضوع که همیشه تیم توسعه بازی به پیشنهادات طرفداران و آن چه آن‌ها دوست دارند، گوش می‌دهد، موضوع جالبی است. در این خصوص تعداد زیای از بازیکنان esports با ما همکاری می‌کنند به این دلیل که می‌دانیم آن‌ها بخش مهمی از جامعه طرفداران ما، یعنی بازیکنان حرفه‌ای هستند.»

او در ادامه به چالش های تکنیکی که تیم توسعه بازی برای ورود به نسل هشتم برای ساخت بخش چند نفره برای خود ایجاد کرده‌اند، اشاره‌ای کوتاه می‌کند.

« تعدادی چالش در بخش فنی و تکنیکی را تیم توسعه ما برای خود در بخش چند نفره ایجاد کرده‌است که مشتاقم به زودی و در زمان مناسب درباره آن‌ها صحبت کنم.»

همچنین او در نهایت به شوکیس بعدی کنسول ایکس باکس سری ایکس برای ماه آگوست اشاره کرد.

بازی هیلو اینفینیت در تعطیلات پایان سال ۲۰۲۰ برای کامپیوتر شخصی و کنسول‌های ایکس‌ باکس وان و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.

مطالب پیشنهادی:

برچسب ها

نوشته های مشابه

‫19 نظرها

  1. خدایا
    شکرت :D
    که این مایکروسافت رو این قدر زبون فهم و آدم حسابی آفریدی :D

    View attachment 158574

    باکس آرت های XBOX از شر اون برچسب Optimized for Series X راحت شدند
    (احتمالا اشاره به این قضیه تو پشت کاور رخ میده و مینیمال تر میشه بازم که فوق العاده بهتره)

  2. من قصد ترول ندارم خودم چند بار با 120 فریم بازی کردم motion sickness گرفتم حالا شاید من مشکل از من بوده

    من سر talos principle و یک بازی ریسینگ دیگه خیلی motion sickness گرفتم

    یک مورد دیگه فریم ریتو بالا بردن خیلی راحت تر از ارتقا گرافیکی که دیگه مثل اون بروتو نبینیم

    من تا بحال ندیده و نشنیده بودم که کسی همچین شرایطی با یک بازی فریم بالاتر تجربه کنه.
    اگر هم شما با این بازیها همچین اتفاقی برات افتاده باشه ، بعد یکی 2روز ذهنت عادت میکنه.

    اتفاقا سختی کار اونجاست که شما بخوای تعادلی بین فریم هدفی که مد نظرت هست (120) و ویژگیهای گرافیکی برقرار کنی.
    وگرنه قفل کردن روی فریم پایینتر و ارتقاء گرافیکی حتما کار آسونتر و با ریسک کمتری هست.

    60 فریم بودن بازیهای شوتر و ریسینگ تو این نسل تقریبا روی کنسولها تبدیل به استاندارد شد، نسل بعد هدف 120فریم هست و خب این اوایل یک چندتایی قربانیِ بین نسلی بودن میشن.

  3. احیانا motion sickness مشکل فریم های پایین تر نیست ؟ (مخصوصا تو اول شخص ها)

    من قصد ترول ندارم خودم چند بار با 120 فریم بازی کردم motion sickness گرفتم حالا شاید من مشکل از من بوده

    من سر talos principle و یک بازی ریسینگ دیگه خیلی motion sickness گرفتم

    یک مورد دیگه فریم ریتو بالا بردن خیلی راحت تر از ارتقا گرافیکی که دیگه مثل اون بروتو نبینیم

  4. تو خبر چون نگفته من برداشتم این بود که دیفالت 4K و 120 فریم …قبلا هم گفته بودن که 4K و 60 فریمه..
    اتفاقا با این ستینگ و دمو تکنیکی که نشون دادن بنظرم راحت میتونن 120 فریم رو سری X بدن

    همون 4k و ۶۰ فریم هم به سختی می تونن بهش برسن. کیفیت 4k و ۱۲۰ فریم هم تنها تو تعدادی بازی ایندی ممکنه ببینیم. حتی درت ۵ هم با فریم ریت ۱۲۰ به صورت 4k اجرا نمیشه تا اونجایی که من در جریان هستم.

  5. ولی این 120 فریم تو مولتی یکم نامردیه یکی پول داره میره یه تلویزیون 120 هرتز میخره خب نسبت به بقیه شرایطش تو بازی بهتره خداکنه این دیگه مثه 4k تو نسل پیش تبدیل به استاندارد جدید نشه

    خب اگه اینطوری باشه صنعت چجوری پیشرفت کنه؟ رو پی سی که همه چیز نامحدوده پس سر بازیای مولتی باید فریم لاک کنن تا کسی که مانیتور 240 هرتز داره ادونتیج نداشته باشه نسبت به 60، که کار منطقیی نیست اصلا.
    این آدما هستن که باید با تکنولوژی خودشونو هماهنگ کنن وگرنه تکنولوژی اگه بخواد با جیب مردم پیش بره که اصلا نسل نباید عوض شه :D بعدم ما ایرانیا هستیم که درگیر دلاریم اونور طرف ده بار تا الان تی وی 4k گرفته 120 هرتزشم میگیره بالاخره :D

  6. بابا بخدا 120 فریم چرا!!!!بیشتر بدرد PC بازا میخوره وگرنه تو همین ایران بالای 90 درصد کنسول بازا اصلا چنین TV ندارن که بتونه ساپورت کنه!
    البته یه شایعاتی هست که قراره مولتیش رایگان باشه که استقبال میشه

    اتفاقا اکثر کسانی که کنسول دارند و رو TV های HD بازی می کنند، همین الان هم با خرید Xbox series X می تونن از این فریم ریت استفاده کنند.
    به این دلیل که اکثر TV ها از رزولوشن 1080 و ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می کنند.
    تنها در صورتی نیاز به TV با پورت HDMI 2.1 پیدا میشه که کسی بخواد به صورت 4K و ۱۲۰ فریم بر ثانیه به انجام بازی بپردازه که خیلی بعیده هیلو بخواد به صورت 4K و با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه اجرا بشه.

  7. اگه انقدر دستشون تو گرافیک بازه که 120 فریم بده خب کیفیت افتضاح گرافیک رو بهتر کنن :| عجب وضعیت عجیبی شده این هیلو …
    ولی یه سیستم کاستومایزیشن درست حسابی بزارن راضی هستم :D

    احتمالا یه سناریوییه که تیم سازنده شدید فریم ریت رو به گرافیک بهتر ترجیح داده (که حرکت به نسبت منطقی ای واسه شوتر مولتی پلیره اگه با کامیونیتی این جور بازی ها آشنایی داشته باشید… منتها دیگه یکم زیادی از گرافیک زدن :D)
    در کل حرکت خفنی زدن واسه F2P کردن کل مولتی پلیر بازی
    دم شان گرم :D

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
  • ثبت نام کنید
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را وارد نمایید. شما یک لینک برای ایجاد رمز عبور جدید از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد.
بستن
بستن