اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانکامپیوتر

احتمال عرضه زودهنگام بخش چند نفره بازی Halo Infinite

اخیرا شواهد مختلفی دست به دست هم داده‌اند تا طرفداران باور داشته باشند که بخش چند نفره بازی Halo Infinite، به‌زودی منتشر می‌شود. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بخش چندنفره بازی Halo Infinite

مایکروسافت تاریخ عرضه رسمی هیلو اینفینیت را برای 8 دسامبر، یعنی کمتر از یک ماه دیگر اعلام کرده است. اما به‌نظر می‌رسد موارد مختلفی وجود دارند که به عرضه زودهنگام بخش چند نفره بازی اشاره می‌کنند. ابتدا چند کاربر مختلف در توئیتر مدعی شدند که این تاریخ، در حقیقت 15 نوامبر (همین امروز) و به‌طور دقیق‌تر، همزمان با برگزاری لایو استریم جشن بیستیمن سالگرد ایکس باکس خواهد بود.

علاوه بر این، کاربری به نام EvilBoris@ در توئیتر تصویری را به اشتراک گذاشته که همین تاریخ را در سورس کد فروشگاه رسمی ایکس باکس نشان می‌دهد. البته ALumia_Italia@ نیز با تصویر دیگری نشان داد که این تاریخ مجددا به دسامبر تغییر یافته و بروزرسانی شده است. اما ماجرا اینجا به پایان نمی‌رسد.

روزشمار عرضه بازی Halo Infinite بر روی یکی از صفحات تبلیغاتی برند پرینگلز هم تاریخ 15 نوامبر را نشان داده، اما این صفحه اکنون حذف شده است. در همین حال، Nate the Hate اینسایدر شناخته شده صنعت بازی که سابقه خوبی در افشای اطلاعات دارد، مدتی قبل این تاریخ را تأیید کرده بود. به گفته او در ابتدا مشکلاتی وجود داشتند که باعث شده بودند زمان عرضه برای چند روز به تعویق بی‌افتد، اما Nate the Hate می‌گوید این مشکلات اکنون حل شده‌اند و به احتمال زیاد مولتی پلیر بازی همین امشب منتشر می‌شود.

باید اشاره کرد که شرکت Microsoft تاکنون به این شایعات واکنشی نشان نداده است، بنابراین باید دید آیا سازندگان قصد دارند تا بدون اعلام قبلیه طرفداران را غافلگیر کنند یا غیر. برنامه مخصوص بیستمین سالگرد ایکس باکس امشب ساعت 21:30 پخش خواهد شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. اگه زود عرضه کنه خیلی به نفعش بتا multiplayer ش که خیلی سر و صدا کرد الانم که هم ونگارد هم بتلفیلد او جوری که باید انتظارات برآورده نکردن ولی کمپین 4‌ ساعت از گیم پلی که داده بودن به game informer , ign و…خیلی اوطوری که باید ازش راضی نبودن پس اگه الان مولتی پلیر بدن بازی بعدا کمپینش هم عرضه بشه متا ۶۰ هم بگیره خیلی به چشم نمیاد ولی اگه الان عرضه نکن با کمپین بیرون بدن قشنگ میزنه تو سر بخش مولتی پلیر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا