اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانکامپیوتر

کریس لی از روند توسعه بازی Halo Infinite کنار کشید

طبق گزارش جدیدی که بلومبرگ منتشر کرده، رئیس استودیو 343Industries یعنی آقای کریس لی از روند توسعه بازی Halo Infinte جدا شده است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Halo Infinite

در ابتدا قرار بود که هیلو اینفینیت چند هفته دیگر همراه با کنسول‌های Xbox Series X|S عرضه شود، اما مشکلاتی که در روند توسعه بازی پیش آمد باعث شد که عرضه بازی تا سال آینده به تعویق بی‌افتد. در همین حال، کریس لی از طریق بلومبرگ بیانیه‌ای را منتشر کرده از خروج او از روند ساخت Halo Infinite خبر می‌دهد:

“من از روند ساخت Infinite جدا شده‌ام و به فرصت‌های آینده نگاه می‌کنم. من به تیم سازنده ایمان دارم و مطمئنم که آن‌ها یک بازی عالی را تحویل می‌دهند، حالا برای من زمان مناسبی است که کنار بکشم.”

البته طبق گزارش بلومبرگ او همچنان کارمند مایکروسافت به‌حساب می‌آید، اما کار او با هیلو اینفینیت چند هفته پس از اعلام خبر تأخیر بازی به‌پایان رسیده است. خبر جدایی لی موجب تعجب بسیاری از افراد شد، چرا که تیم 343 پیش‌تر از این نیز افراد کلیدی دیگری را از دست داده بود. در سال 2019 تیم لانگو، کارگردان اصلی پروژه و به‌دنبال آن مری السن، تهیه‌کننده ارشد بازی از افراد مهمی بودند که از پروژه جدا شدند.

جدایی افراد کلیدی پروژه و تأخیر بازی پس از نمایش گیمپلی آن برای طرفداران نگرانی‌هایی را به‌همراه آورده است. البته از طرف دیگر، Pierre Hintze برای کمک به توسعه بخش چند نفره و همچنین Joseph Staten برای رهبری ساخت بخش کمپین بازی به استودیو بازگشته‌اند.

بازی Halo Infinite در زمان نامشخصی از سال 2021 برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا