اخبار بازی

بازی Halo Infinite همچنان برای عرضه در سال 2020 برنامه‌ریزی شده‌است

استودیو 343Industry مجددا اعلام کرده‌است که قصد دارد بازی Halo Infinite را در اواخر سال 2020 عرضه کند.

بازی Halo Infinite

مطمئنا امسال سال سختی برای بازیسازان در سراسر دنیا بوده‌است. با شیوع ویروس کرونا، بسیاری از استودیوها تعطیل هستند و توسعه‌دهندگان مجبورند که برای مدتی از خانه‌های خود مشغول به ساخت بازی‌ها باشند. همانطور که فیل اسپنسر بارها اشاره کرده‌بود، در چنین شرایطی ممکن است تاریخ عرضه برخی از عناوین در دست ساخت به تعویق بیوفتد؛ اما هدف سازندگان بازی هیلو اینفینیت هنوز عرضه بازی در تاریخ از قبل اعلام شده یعنی پاییز 2020 است.

در پست جدیدی که اخیرا بر روی وب‌سایت Xbox قرار گرفت، باری دیگر به این موضوع اشاره‌شد: ” هدف ما همچنان این است که کنسول Xbox Series X و بازی Halo Infinite را در تعطیلات امسال عرضه کنیم.” رئیس Xbox Game Studios یعنی آقای مت بوتی نیز پیش‌تر عنوان کرده‌بود با اینکه استودیوهای مایکروسافت در حال حاضر با چالش‌های جدید و خاصی روبرو هستند، اما تاریخ انتشار Halo Infinite همچنان سال 2020 باقی خواهد ماند.

شرکت Microsoft به طرفداران این وعده را داده‌است که در ماه جولای نمایش بزرگی را با محوریت عناوین نسل بعدی اکس باکس خواهد داشت. انتظار می‌رود بازی هیلو اینفینیت به عنوان یکی از بازی‌های زمان عرضه Xbox Series X در این برنامه حضور پررنگی داشته‌باشد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. حالا پست من که حذف شد
    ولی خدایی با این نمایش فوق بد
    اصلا مگه میشه بازی ۲۰۲۰ بیاد؟

    با این چیزی که من دیدم با ۵ سال زمان صرف بازی ساختن کردن و ۵۰۰ میلیون دلار هزینه
    نتیجه اینه

    که بازخورد خیلی بدی داشت یعنی رسماً ip محبوب halo نابود کردن

    امکان ندارد تا ۲۰۲۲ بازی بیاد

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا