اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وان

مراحل ساخت بازی Halo Infinite به پایان رسید

Halo infinite

در جریان لایواستریم امشب، استودیو 343i تایید کرد که بازی Halo Infinite گلد شده است. این خبر در حالی منتشر می‌شود که بخش مولتی‌پلیر بازی در هفته گذشته عرضه شد و با استقبال عمومی مخاطبان همراه بود. شش سال پس از انتشار پرحاشیه بازی Halo 5: Guardians، حالا مدت زیادی تا عرضه دنباله آن باقی نمانده است. داستان بازی Halo Infinite سه سال بعد از وقایع قسمت قبل رخ می‌دهد و شما در نقش مسترچیف به دنبال مبارزه با فرقه قدرتمند Banished و پیداکردن کورتانا خواهید بود.

همچنین لازم به ذکر است که اولین رویداد بخش چندنفره Halo Infinite هفته آینده با نام Fracture: Tenrai برگزار خواهد شد که شما در آن می‌توانید زره سامورایی و ده‌ها جایزه دیگر را دریافت کنید. به گفته سازندگان، رویدادهای بازی چندین بار در یک فصل تکرار خواهد شد تا بازیکنان بتوانند به جوایز مورد نظر خود دسترسی پیدا بکنند. رویدادهای دیگر بازی نیز با نام‌های Cyber Showdown ،Tactical Ops و Winter Contingency در طول فصل اول برگزار خواهند شد.

بازی Halo Infinite در تاریخ هفدهم آذرماه برای کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سریز ایکس، ایکس باکس سریز اس، رایانه‌های شخصی و سرویس Xbox Game Pass عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا