اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانکامپیوتر

سازندگان هیلو اینفینیت: میراث بانجی را زنده نگه خواهیم داشت و با آن زندگی خواهیم کرد + پاسخ به انتقادات

مایکروسافت در نهایت گیم‌پلی بازی هیلو اینفینیت را در ایونت ماه جولای خود به نمایش گذاشت. نمایشی که با نظرات و البته انتقادات زیادی همراه بود. بیشترین انتقادات به بخش بصری بازی وارد بود. البته ایرون گیرینبرگ به این موضوع اشاره کرده بود که بازی همچنان در حال توسعه است و تا زمان انتشار پیشرفت خواهد کرد. حال دن چوشیچ که به عنوان narrative experience director هیلو اینفینیت در استودیو 343 Industries به توسعه بازی مشغول است، در خصوص احساس هواداران و آن که بعضی از آن‌ها تا حدودی دلسرد شده‌اند، می‌گوید.

«من کاملا شما را درک می‌کنم. من می‌دانم که چگونه انتظارات شما از نمایش بازی زیاد بوده‌است و همین طور می‌دانم که چقدر دلسرد شده‌اید. من می‌خواهم بدانید که ما صدای شما را می‌شنویم، آن‌ها برای ما اهمیت دارند و آن‌ها شنیده شده‌اند. شما با تعدادی افراد ناشنوا طرف نیستید. من همیشه می‌خواهم با میراثی که بانجی برای ما گذاشته، زندگی کنم و آن را زنده نگه دارم. من شخصا به این مورد اهمیت زیادی می‌دهم.»

157902

« صدای شما را شنیدیم و آن برایمان اهمیت دارد.»

-پاسخ سازنده هیلو اینفینیت بعد از شنیدن انتقادات در تیتر سایت vg247

بازی هیلو اینفینیت در تعطیلات پایان سال ۲۰۲۰ برای کامپیوتر شخصی و کنسول‌های ایکس‌ باکس وان و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”Bahram, post: 4818367, member: 67822″]
    من حس می کنم در حرکتی عجیب این کار انجام بشه. به این صورت که در زمان لانچ تنها بخش چند نفره بازی رو منتشر کنند و بخش کمپین منتقل بشه به بهار سال آینده.
    فیل اسپنسر هم از بخش مولتی پلیر با نام ویژه و عبور از چالش فنی صحبت کرده و همچنین به این که این بخش از ساختار بخش چند نفره هیلو ۵ استفاده می‌کنه و سازنده ها لازم نیست دوباره به دیزاین کامل این بخش بپردازند و یک جورایی نشون میده که این بخش احتمالا در مراحل نهایی توسعه قرار داره. از اون طرف هم شاهد نمایش بیلد قدیمی بازی بودیم که باز هم می‌تونه دلیلی بر این باشه که توسعه بخش چند نفره با تمرکز و سرعتی بیشتری جلو رفته.
    البته این ها در حد همون حدس یا شادم هم رویاست 😀
    [/QUOTE]

    بهترین اتفاق ممکنه واقعا. البته اگه کلا تاخیر بخوره و حتا مولتی پلیرش هم با کیفیت بهتر بیاد خالی از لطف نیست اما کلا با این جو منفی که راه افتاد، اگه یه تاخیر کوتاه هم بزنن بد نیست. تاثیر مثبت میزاره و القا میکنه نظر مردم براشون مهمه و میخوان کیفیت بهتری رو ارایه بدن، هرچند که در عمل تغییر خاصی نکنه.

  2. [QUOTE=”UFOPower, post: 4818365, member: 31026″]
    اگر اهمیت داره چند روز دیگه باید خبر یه تاخیر اساسی بیاد
    اگر نیاد یعنی زر مفت زده که اهمیت داره 😀
    [/QUOTE]
    من حس می کنم در حرکتی عجیب این کار انجام بشه. به این صورت که در زمان لانچ تنها بخش چند نفره بازی رو منتشر کنند و بخش کمپین منتقل بشه به بهار سال آینده.
    فیل اسپنسر هم از بخش مولتی پلیر با نام ویژه و عبور از چالش فنی صحبت کرده و همچنین به این که این بخش از ساختار بخش چند نفره هیلو ۵ استفاده می‌کنه و سازنده ها لازم نیست دوباره به دیزاین کامل این بخش بپردازند و یک جورایی نشون میده که این بخش احتمالا در مراحل نهایی توسعه قرار داره. از اون طرف هم شاهد نمایش بیلد قدیمی بازی بودیم که باز هم می‌تونه دلیلی بر این باشه که توسعه بخش چند نفره با تمرکز و سرعتی بیشتری جلو رفته.
    البته این ها در حد همون حدس یا شاید هم رویاست 😀

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا