اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانکامپیوتر

هشدار: مراقب اسپویلرهای کمپین بازی Halo Infinite باشید

استودیوی 343 اینداستریز اعلام کرده که به‌طور ناخواسته بخش‌های کوچکی از فایل‌های مربوط به کمپین بازی Halo Infinite را در بتای اخیر عرضه شده از بخش چند نفره قرار داده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Halo Infinite

چند روزی می‌شود که اولین پیش‌نمایش فنی هیلو اینفینیت عرضه شده و طرفداران در حال تجربه بخش چند نفره بازی‌اند. واکنش‌های اولیه مشخصا بسیار مثبت هستند، اما به‌نظر می‌رسد عرضه بتا با اشتباهی از سوی 343 همراه بوده که کار را برای افرادی که می‌خواهند تجربه تازه‌ای از بخش کمپین Halo Infinite داشته باشند، سخت کرده است.

جوزف استیتن، کارگردان بازی اخیرا با انتشار توئیتی اعلام کرده: « ما به‌طور ناخواسته تعداد کمی از فایل‌های بخش کمپین Halo Infinite را در بیلد پیش‌نمایش فنی قرار دادیم. متأسفانه، این فایل‌ها شامل اسپویل هستند.»

او در ادامه از افرادی که موارد لو رفته را دیده‌اند درخواست کرد که آن‌ها را دست‌به‌دست نکنند: «لیک‌های این‌چنینی برای تیم توسعه‌دهنده دردناک است و می‌تواند تجربه کمپین را برای هر شخصی خراب کند. بنابراین، لطفا مراقب اسپویل‌ها باشید و اگر آن‌ها را دیدید، پخشش نکنید.»

اگر قصد تجربه بخش داستانی بازی را دارید و بابت جزئیات لو رفته داستانی نگران هستید، پیشنهاد می‌شود که تا زمان عرضه با دقت بیشتری شبکه‌های اجتماعی خود را بازدید کنید. همچنین می‌توانید در فضاهایی مانند توئیتر از قابلیت Mute Words نیز استفاده کنید تا از اسپویلرها در امان بمانید.

بازی Halo Infinite در پاییز امسال برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس|اس عرضه می‌شود. سازندگان اعلام کرده‌اند که بتاهای بعدی قبل از عرضه، در مقیاس بزرگ‌تری خواهند بود و افراد بیشتری به آن‌ها دعوت خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا