اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانکامپیوتر

بازیگر Halo Infinite به عرضه بازی در ماه نوامبر اشاره کرد

به‌تازگی یکی از بازیگران Halo Infinite عنوان کرده که این بازی در نوامبر 2021 منتشر می‌شود. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Halo Infinite

در ابتدا قرار بود که بازی Halo Infinite در نوامبر 2020 و به‌طور همزمان با کنسول‌های نسل جدید مایکروسافت عرضه شود. اما با نمایش دموی گیمپلی بازی، مدتی بعد تاریخ عرضه این عنوان موردانتظار به تعویق افتاد. با اینکه استودیوی 343Industries رسما اعلام کرده هیلو اینفینیت در پاییز 2021 منتشر می‌شود، اما یکی از بازیگران بازی به زمان دقیق‌تری اشاره کرده است.

آقای Verlon Roberts اخیرا در پادکست Fadam and Friends حضور داشته و در بخشی از صحبت‌های خود، به این نکته ذکر کرده که Halo Infinite در نوامبر 2021 منتشر می‌شود. رابرتز همچنین در این پادکست گفته که در این بازی، وظیفه اجرای شخصیت Spartan Griffin را بر عهده دارد.

این در حالی که است که سازندگان هیلو اینفینیت نه‌تنها تاکنون در مورد ماه عرضه بازی صحبتی نکرده‌اند، بلکه حضور شخصیتی به نام Spartan Griffin نیز تاکنون به‌طور رسمی در این عنوان تأیید نشده است. البته این شخصیت در رمان Shadows of Reach حضور دارد.

به‌نظر می‌رسد این بازیگر مواردی را ذکر کرده که تاکنون به‌طور عمومی اعلام نشده‌اند و نباید گفته می‌شدند. در هر صورت، بازی Halo Infinite در پاییز 2021 برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس سری ایکس/اس و ایکس باکس وان منتشر می‌شود. توسعه‌دهندگان مدتی پیش تصاویری منتشر کردند که پیشرفت گرافیکی بازی را نسبت به نمایش سال 2020 به‌خوبی نشان می‌داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا