اخبار بازی

Halo 3: Recon در دنیای open-world

در اخرین شماره از مجله Game Informer مشخص شد که این بازی، در دنیایی open-world اتفاق افتاده و مهمتر اینکه داستان این بازی فلش‌بک‌هایی به گذشته خواهد داشت.

به نقل از CVG:

شما تجهیزات جدیدی مثل PDA خواهید داشت که به کمک ان می‌توانید نقشه خود را علامت‌گذاری کنید، و شما می‌توانید در شهر به هر گونه‌ای که مایل هستید گشت‌و‌گذار کنید( اشاره به Open world).

Joseph Staten توضیح می‌دهد:” دلیل انتخاب ODST این بود که بدین وسیله می‌توانستیم ایده‌های جدیدی را وارد سری بازی‌های Halo کنیم”.

هدف شما این است که طبق اخرین اطلاعات، مکان‌هایی را که چهار گروه‌ از هم‌تیمی‌هایتان برای اخرین بار در انجا دیده‌شده‌اند را مورد بازجویی و بررسی قرار دهید. با استفاده از افکت‌های دیداری جدید، که دشمنان و اشیا را به وسیله یک درخشش نئونی مشخص می‌کند، شما باید راه خود را در شهری عظیم که نور سفید ماه بر ان می‌تابد، باز کنید.

به محض اینکه شما به یکی از اماکنی که قبلا یارانتان در انجا بوده‌اند برسید، شما با یک صحنه خشونت امیز روبرو می‌شوید- مثلا یک تفنگ رایفل که از یک تیر چراغ‌برق اویزان شده است- و در این هنگام شما یک فلش‌بک به روزی که این واقعه رخ داده، خواهید داشت و در انجا تیمتان را برای یک نبرد سنگین اداره می‌کنید.

در یک فلش‌بک 30 دقیقه‌ای، که شاید بیشتر شبیه به یک مرحله معمولی و خطی از بازی Halo باشد، شما سرنوشت و اتفاقاتی که برای هم تیمی‌هایتان رخ داده را می‌فهمید و راز‌هایی را که در این شهر جنگ‌زده رخ داده خواهید فهمید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا