اخبار بازی

Halo 3: ODST remaster به صورت رایگان برای دارندگان Halo: MCC منتشر خواهدشد

ماه گذشته بازی Halo: The Master Chief Collection برای کنسول Xbox One منتشر شد. عنوانی که شامل چهار قسمت اصلی بازی Halo می شود و مایکروسافت آن را به عنوان "چهار بازی موثر و بزرگ (Blockbuster) در قالب یک مجموع" نام می برد. اما در زمان عرضه این مجموع دارای اشکالی بزرگ بود و آن هم مربوط می شود به مشکلات سرور های بخش چند نفره و آنلاین بازی که به بازیکنان اجازه نمی داد از این بخش استفاده کنند. این مشکل تا هفته گذشته ادامه داشت و بعد از عرضه چند آپدیت مختلف سرانجام سازندگان بازی موفق شدند، مشکلات این بخش را بر طرف کنند.

اما استودیو 343 Industries قصد دارد به منظور عذر خواهی از دارندگان بازی، یک ماه اشتراک گلد رایگان، محتویات منحصر به فرد داخل بازی شامل nameplate و آواتار رایگان، عنوان remaster شده Halo 3: ODST و نقشه the Relic بازی Halo 2: Anniversary را در اختیار کسانی که از تاریخ 11 ماه November تا امروز (19 ماه December) عنوان Halo: The Master Chief Collection را بازی کرده اند، قرار دهد.
Halo 3: ODST و نقشه the Relic بازی Halo 2: Anniversary هر دو به صورت 60 فریم و 1080P بر روی Xbox One اجرا خواهند شد. بهار امسال تاریخی است که Halo 3: ODST و نقشه the Relic بر روی Xbox One منتشر خواهند شد.

Bonie Ross مدیر استودیو 343 Industries گفت: "رضایت و خوشنودی طرفداران ما برای تمام کسانی که در استودیو 343 Industries حضور دارند، یک امر حیاتی است و ما از این که شما این مشکلات را تحمل کرده اید، پشیمان هستیم. ما واقعا متاسفیم و از شما به خاطر صبر و پشتیبانی که از از فرناچایز Halo کرده اید، تشکر می کنیم."
 

منبع

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا