اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانکامپیوتر

بازی Halo 3 مپ جدیدی را دریافت می‌کند

به‌زودی آپدیت جدیدی برای بازی Halo:The Master Chief Collection منتشر می‌شود که یکی از محتویات آن، یک مپ جدید برای Halo 3 است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

مپ واترفال بازی Halo 3

بله، درست خواندید. حدود 14 سال پس از عرضه بازی Halo 3، این عنوان به‌زودی و در تاریخ 18 فوریه (پنجشنبه 30 بهمن) مپ جدیدی را دریافت خواهد کرد. این آپدیت به‌منظور تست کردن ویژگی‌های مختلف کالکشن توسط کاربران و ارائه فیدبک آن‌ها به استودیو 343Industries عرضه می‌شود.

جزئیات زیادی از مپ جدید اعلام نشده، اما احتمالا این مپ بخشی از بازی Halo Online بوده، عنوانی که در سال 2015 در کشور روسیه عرضه شده بود. اسکرین شات مپ جدید یک پایگاه نظامی برفی را نشان می‌دهد. طبق گفته رسانه Kotaku، با اینکه این تصویر به هیچکدام از مپ‌های Halo Online شباهت ندارد، اما بر اساس URL اسکرین شات، این مپ می‌تواند مپ Waterfall از بازی Halo Online باشد. واترفال یکی از مپ‌های کنسل شده هیلو آنلاین است که در کانسپت آرت آن، کوه‌های یخی و آبشار دیده می‌شود.

در پایان باید اشاره کرد کرد که آپدیت پنجشنبه این هفته شامل موارد مختلفی مانند کاستوم براوزر برای انتخاب بازی، محتویات فصل 6، پشتیبانی از اسلایدر FOV (وسعت دید) بر روی Xbox One، پشتیبانی از موس و کیبورد بر روی کنسول‌ها و تنظیمات پیشرفته مربوط به بخش صدا می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا