اخبار بازی

Halo، Dead Rising 3، Ryse و دیگر عناوین انحصاری مایکروسافت برای XOne

مایکروسافت در کنفرانسش تقریبا به قول خود مبنی بر رونمایی از تعداد زیادی عنوان انحصاری عمل کرد و موجی از عناوین انحصاری برای XOne را معرفی نمود.

نخستین عنوانی که معرفی شد، Ryse: Son of Rome از استودیوی Crytek بود. ویدیوی نشان داده شده با نشان دادن سربازی رومی در ساحل که گلوله های آتشین از برج هایی دوردست به سمتش پرتاب می شد، شروع گشت. کنترل سرباز در دست پلیر بود و گیم پلی با نمایش QTEهایی در صفحه ادامه پیدا کرد. Ryse: Son of Rome یک عنوان لانچ برای XOne خواهد بود.

 src=https://images.gamersyde.com/image_ryse_sons_of_rome-22276-2061_0004.jpg style=

عنوان بعدی که به نوعی سورپرایز کنفرانس هم بود، عنوان فایتینگ Killer Instinct بود که بعد از یک دهه غیبت به کنسول مایکروسافت برگشت.

 src=https://images.vg247.com/current//2013/06/jago_vs_sabrewulf_25.png style=

دیگر عنوان انحصاری XOne در همایش، Crimson Dragon بود. داستان بازی روایت زندگی انسان های رو به انقراض در سیاره ای مملو از اژدها است.

عنوان استودیوی Black Tusk نیز نمایشی کوتاه و In-Engine داشت ولی برای اطلاعات دقیق تر باید تا روزهای بعد صبر کرد.

Remedy نیز نمایش کوتاه دیگری از Quantum Break، عنوان بعدی خود داشت.

Below نیز که به نظر یک بازی کینکتی می آمد، نمایش کوتاهی داشت.

ریسینگ محبوب مایکروسافت، Forza 5 نیز طبق معمول نمایش مفصلی داشت.

 src=https://www.shiaupload.ir/images/23895165658985238656.jpg style=

اما نمایشی که همگان را شگفت زده کرد، Dead Rising 3 بود که توسط Capcom به صورت انحصاری برای XOne معرفی شد. از ویژگی های جدید DR3 می توان به محیط بزرگتر و قابل تعامل تراشاره کرد. طبق گفته Capcom، تمامی آبجکت های محیط قابلیت استفاده به عنوان سلاح را دارند.

 src=https://images.gamersyde.com/image_dead_rising_3-22267-2735_0006.jpg style=

سازندگان عنوان Deadly Premonition نیز نمایشی از بازی مرموز خود داشتند. نام این بازی D4 است که به نظر می آید در سبک پازل باشد.

اما بزرگترین و شاید مهم ترین خبر کنفرانس، بازگشت دوباره Master Chief بود که با نمایشی هیجان انگیز از Chief در صحرا معرفی شد. وظیفه ساخت این شماره نیز بر عهده  343iخواهد بود.

 src=https://images.vg247.com/current//2013/06/Halo_Xbox_One_Reveal_03.jpg style=

در پایان کنفرانس نیز استودیوی Respawn همانطور که انتظار می رفت، Titanfall را به نمایش عمومی گذاشت. بازی بیش از هر چیز، یک عنوان مولتی پلیر محور به نظر می رسید که ادعاهای زیادی نیز پیرامون تغییرات بنیادی در این سبک دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا