اخبار بازی

هاجیمه تاباتا، کارگردان بازی Final Fantasy XV بر روی دو پروژه RPG جدید کار می‌کند

هایجه تاباتا که حدود 2 سال پس از کارگردانی بازی Final Fantasy XV از اسکوئر اینکس جدا شده بود، در مصاحبه‌ای با مجله فامیتسو اطلاعاتی را از پروژه‌های در دست ساخت خود به اشتراک گذاشته است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

تصویر Hajime Tabata

تاباتا در این مصاحبه تأیید کرد استودیوی JP Games هم‌اکنون در حال کار بر روی دو بازی با مقیاس بزرگ است و این دو بازی، با همکاری یک کمپانی عظیم ساخته می‌شوند. البته او نام این کمپانی را ذکر نکرد، اما جزئیاتی را از دو بازی در دست ساخت خود به اشتراک گذاشت.

پروژه اول که مراحل پیش‌تولید خود را پشت سر گذاشته، یک بازی RPG آزمایشی و پر سرعت است. تاباتا این بازی را یک ورژن تکامل‌یافته از Final Fantasy Type-0 (که خود او در سال 2011 کارگردانی کرده بود) توصیف می‌کند. همانند Final Fantasy Type-0، او می‌گوید که ویژگی‌های نقش آفرینی بازی جدید نیز فشرده‌سازی شده بنابراین به پایان رساندن آن زمان زیادی را نخواهد برد. البته به‌لطف کوتاه‌تر بودن و عملکرد قابلیت‌های مولتی پلیر، این بازی ارزش تکرار بالایی خواهد داشت.

او در خصوص پروژه دوم JP Games نیز گفت که این بازی یک عنوان AAA با مقیاسی بزرگ است که مراحل تولیدش به‌تازگی آغاز شده. به گفته تاباتا، این بازی RPG هم نوعی ورژن تکامل یافته از Final Fantasy XV محسوب می‌شود. اینطور که به‌نظر می‌رسد، بازی در یک دوره چادرنشینی جریان خواهد داشت و سازندگان بر روی جست‌وجوی آزادانه در محیط، همانند نحوه‌ای که چادرنشینان در دوران اولیه بشر زندگی کردند، تمرکز دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا