اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وان

بازی Hades در رویداد این هفته ایکس باکس حضور نخواهد داشت

بر خلاف شایعه‌ای که چند وقت پیش منتشر شده بود، ایکس باکس تأیید کرده که بازی Hades در نمایش جمعه پیش‌رو حضور ندارد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Hades

این رویداد در تاریخ 26 مارچ (6 فروردین، جمعع ساعت 20:30) پخش خواهد شد و بر روی بازی‌های مستقل تمرکز خواهد داشت. مدتی پیش تصویری از تبلیغات این رویداد از طریق توئیچ دیده شده بود که در آن آرت ورک بازی Hades نیز در میان عناوین حاضر در رویداد (مانند The Gunk و S.T.A.L.K.E.R. 2) قرار داشت. این تصویر مدتی بعد توسط توئیچ حذف شد، اما کاربران موفق شدند تا قبل از حذف شدن آن را مشاهده کنند.

با توجه به اینکه Hades یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های مستقل این روزها به‌شمار می‌رود و تنها برای PC و Switch عرضه شده، دیدن این تصویر باعث به وجود آمدن شایعات مختلفی شد. اما رئیس مارکتنیگ ID@Xbox، آقای گلن گرگوری در توئیتر خود به این شایعات واکنش نشان داده و گفته:

“برای برنامه این هفته به‌شدت هیجان‌زده هستم! برای اینکه انتظارت را به‌شکل درستی تنظیم کنیم، لطفا توجه داشته باشید که Hades در برنامه حضور ندارد. قرار گرفتن آرت ورک بازی در تصویر یک خطا بود. بابت این اشتباه متأسفم!”

البته که این به معنای رد شدن عرضه Hades بر روی پلتفرم‌های ایکس باکس نیست، اما مایکروسافت شایعه حضور بازی در رویداد روز جمعه را شفاف‌سازی کرده است. در طرف دیگر، حضور  بازی‌های دیگری مانند The Ascent، Second Extinction و همچنین 12 Minutes در این رویداد تأیید شده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا