اخبار بازی

Guitar Hero 7 در صورت ساخته شدن به یک فاجعه تبدیل می شد

بنا بر صحبت های یک منبع نامشخص، بازی کنسل شده Guitar Hero 7 که توسط استودیو Vicarious Visions در حال ساخت بود، یک فاجعه به تمام معنا به حساب می آمد.

این منبع نا مشخص به سایت Kotaku گفت: "وقتی به آهنگ های موجود در بازی توجه کردیم، ترس عجیبی همه افراد پروژه را در بر گرفت. تمام آهنگ های بد از سال 1990 تا کنون در بازی وجود داشت. سازندگان می داستند بدون زمان و پول نمی توانند آهنگ های با کیفیت را خریداری کنند و به همین خاطر روی به آهنگ های بی ارزش و بی کیفیت آوردند. در بازی حتی آهنگ هایی وجود داشت که پیش از این حداقل سه بار در بازی های پیشین این سری نیز استفاد شد بود."

سازندگان برای Guitar Hero 7 ایده های بلند پروازانه ای همچون سبک هنری و موزیک ویدیو های جدید، در ذهن داشتند. اما هیچ کدام از آنها به اندازه ی کنترلر جدید، بلندپروازانه و البته احمقانه نبوده است.

"کنترلر جدید یک گیتار با شش سیم بود که به جز دکمه های همیشگی بازی های Guitar Hero، یک دکمه جدید نیز داشت و شش سیم جدید به نوعی نقش strum bar در کنترلر های پیشین را بازی می کردند. سیم ها به شدت شل و بی کیفیت بودند و ساخت کنترلر جدید هزینه ی زیادی را می طلبید. هیچ کس نمی دانست چگونه باید مردم را مجبور به خرید این کنترلر کرد."

Guitar Hero 7 توسط Eric Hirshberg، مدیر عامل اکتیویژن کنسل شد. اکتیویژن استودیو Vicarious Visions را در سال 2005 خریده یود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا