اخبار بازی

Guitar Hero 6 رسمآ معرفی شد !

سلام !
GH دوستان حتمآ در جریان هستن که امسال هم مثل سالهای قبل GH (یا GH ها !) ـی جدیدی خواهیم داشت.
حالا مجله OXM UK مطلبی کوتاه در مورد Guitar Hero 6 نوشته که خوندنش خالی از لطف نیست.
در GH6 برای اولین بخشی به نام Quest Mode رو خواهیم دید. بخشی که حالت داستانی داره و با شخصیتهای مختلف GH جلو میره. شخصیت های محبوب قدیمی همگی در این نسخه حضور دارند و البته تغییرات ریز و درشتی هم پیدا کرده اند. برای مثال Lars Umlaut بعد از اینکه نُتها رو به خوبی و پشت سر هم میزنین , به Warrior Lars تبدیل میشه ! یک گراز عجیم الجثه که گیتاری دستش گرفته و در این حالت Multiplier از 4X به 6X تغییر پیدا میکنه !
قسمت Quickplay کماکان وجود داره و با نام +Quickplay شناخته میشه. همه DLC های قبلی که بیش از 300 عدد آهنگ رو شامل میشن , باز هم در این نسخه قابل استفاده هستند. حالت های آنلاینی مثل Plus , Streakers , +Momentum و Do or Die هم در بازی وجود داره و البته تعدادی Power Challenge جدید هم شاهد خواهیم بود.
فعلآ لیست آهنگها مشخص نیست و فقط از 3 گروه معروف و محبوب Kiss , Queen و همین طور Black Sabbath نام برده شده.
در GH6 فقط CGBG رو به عنوان یکی از لوکیشن های واقعی در بازی خواهیم دید. متآسفانه یا خوشبختانه Activision اعلام کرده هیچ شخص معروفی در بازی وجود نخواهد داشت و بازی بیشتر از همیشه به ریشه های فانتزی و مخصوص خودش و گیتاریست هایی مثل Judy Nails و Lars Umlaut برمیگرده. پس دیگه خبری از Kurt Cobain , Sting , Ozzy Osbourne و Johnny Cash نیست …
البته Gene Simmons خواننده و بیسیست گروه Kiss در بازی حضور داره و به نوعی راوی و گوینده بازی محسوب میشه !

gh62gh61

مصاحبه ای کوتاه با Brian Bright کارگردان بازی :
+ ویژگی اصلی بازی جدید Quest Mode نام داره. آیا قرار دادن این ویژگی چالش بزرگی برای تغییر دادن حالت همیشگی و هسته اصلی GH نبود ؟
* مطمئنآ این کار چالش بزرگی بوده. البته ما همچنان حالت Quickplay رو داریم که با ترکیبی از ویژگی های خوب نسخه GH5 و Challenge ها به وجود اومده.

+ تصمیم برای بازگشت به نسخه های قدیمی GH به دلایل داخلی و تصمیمات شرکتی رفته شده یا به خاطر بازخوردها و نقدهای GH5 هست ؟
* میشه گفت ترکیبی از هر دوی اینها ! کمی به خاطر دلایل داخلی و کمی هم به خاطر نقدها. ما دوست داریم بازیکنها رو خوشحال و هیجان زده کنیم. ترکیب Quest Mode و Quickplay تجربه جالبی خواهد بود که با گیتاریست های تغییر شکل یافته (مثل Warrior Lars) همراه خواهد شد. ما این بار خیلی بیشتر از GH5 به روح موسیقی و سبک اصلی سری GH باز خواهیم گشت. اون بازی در مورد همه سبک های موسیقی بود ولی GH6 فقط در مورد Rock n Roll خواهد بود !

+ پس دیگه شاهد حضور گروه هایی چون Coldplay و Vampire Weekend نخواهیم بود ؟
* (میخنده) فعلآ نمیتونیم توضیحی در مورد آهنگها و اظهار نظر در مورد تک تک اونها بدم. ولی همون طور که گفتم تمرکز این نسخه کاملآ بر روی Rock n Roll خواهد بود. این نسخه بیشترین توجه رو به گیتار خواهد داشت و به ریشه های Guitar Hero III برمیگرده و البته چیزهایی که بعد از اون یاد گرفتیم. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا