اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

بازی Guilty Gear Strive مجددا تأخیر خورد

در حالی که تنها چند هفته تا عرضه بازی Guilty Gear Strive باقی مانده بود، تاریخ انتشار این عنوان برای بار دوم به تعویق افتاد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Guilty Gear Strive

این عنوان عنوان فایتینگ ابتدا قرار بود که در پایان سال 2020 منتشر شود، اما زمان عرضه آن تا آپریل 2021 عقب افتاد. حال مدتی پس از عرضه تست بتای بازی، سازندگان تصمیم گرفته‌اند تا تاریخ انتشار را مجددا به مدت 2 ماه عقب بی‌اندازند. Guilty Gear Strive حالا در تاریخ 11 ژوئن (21 خرداد 1400) منتشر می‌شود.

به گفته سازندگان، این تأخیر باعث بهبود یافتن برخی از بخش‌های بازی مانند مشکلات لابی‌های آنلاین و پایداری سرورها خواهد شد. استودیو Arc System Works با انتشار پیامی در مورد این تأخیر گفت:

“از آنجایی که بازخوردهای باارزشی را پس از عرضه تست بتای اخیر دریافت کردیم، ما می‌خواهیم تا از این فرصت بهترین استفاده را به عمل بیاوریم و بهترین بازی ممکن را ارائه دهیم. ما به زمان بیشتری نیاز داریم تا برخی از بخش‌های بازی را بهبود دهیم، از جمله لابی‌های آنلاین و پایداری سرورها.”

“ما معتقدیم بهترین کار این است که از زمان اضافه برای بهبود کیفیت بازی استفاده کنیم و تجربه بهتری را برای تمام بازیکنان فراهم آوردیم. از صبر و شکیبایی شما متشکریم.”

پس از این تأخیر، بازی Guilty Gear Strive در تاریخ 11 ژوئن برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا