اخبار بازی

استودیو Guerrilla Games برای پروژه‌ای جدید نیرو استخدام می‌کند

استودیو Guerrilla Games سازندگان عناوین محبوبی همچون فرنچایز Killzone و بازی Horizon: Zero Dawn که از تیم‌های First Party «شرکت سونی» به حساب می‌آید، آگهی استخدام جدیدی را پست کرده که بر اساس آن‌چه که از این لیست می‌توان دریافت کرد، آن‌ها به دنبال جذب نیرو برای توسعه پروژه‌ای تازه هستند.

طبق این آگهی (که جزئیات آن در تصویر ذیل پیداست) تیم Guerrilla به دنبال جذب افراد در 13 پست مختلف همچون طراح محیط، انیمیشن، داستان، برنامه‌ نویسی و… است. در حالی که در هیچ کجای متن اصلی صحبت از توسعه این بازی (یا بازی‌ها) برای پلتفرم نسل بعدی شرکت سونی نشده است، اما احتمال این که استودیو Guerrilla Games در این برهه زمانی خاص، توسعه یک عنوان جدید به صورت اختصاصی برای کنسول پلی استیشن 4 را آغاز کند کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد.

استودیو guerrilla games

این تیم هلندی با هدف ساخت دو بازی به طور همزمان که با حد فاصل دو الی سه سال از یک دیگر عرضه می‌شوند، قصد گسترش تعداد کارمندان خود را دارد. آگهی فوق دقیقاً مصداق بارز همین امر است چرا که استودیو قصد دارد از مرز 400 کارمند نیز عبور کند. طبق حدسیات طرفداران و با توجه به مدارک و اطلاعات لو رفته (همچون استخدام متخصصین بهینه سازی Match Making در بخش آنلاین و چند نفره) یکی از دو پروژه استودیو به احتمال زیاد نسخه جدید بازی Killzone باشد.

استودیو Guerrilla Games در سال 2000 تاسیس شد. این تیم در کارنامه خود آثاری همچون Shellshock: Nam ’64 را دارد که در سال 2004 برای پلی استیشن 2، ایکس باکس و کامپیوتر عرضه شد و یک سال بعد نیز Killzone را ساخت که کمی بعد از آن توسط کمپانی سونی خریداری شد. برای آگاهی از برنامه‌های این شرکت احتمالاً باید تا رویداد E3 2020 منتظر بود.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”m.d.makan, post: 4602539, member: 7597″]
    اینها چرا آگهی میدن؟
    CDPR هست دیگه، سایبرپانک توسعش تموم بشه، کافی یک عدد ون کرایه کنن برن لهستان همرو درو کنن بیارن GG :-“:D
    [/QUOTE]

    رییس گوریلا دم دفتر سی دی پراجکت بسات کرده، تموم بشه کارشون از دم غر میزنه.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا