اخبار بازیپلی استیشن 5

استودیوی Guerrilla Games از سال 2018 در حال ساخت یک بازی معرفی‌نشده است

اینطور که به‌نظر می‌رسد، کارگردان سابق «رینبو سیکس سیج» از سال 2018 یک پروژه معرفی‌نشده را در استودیوی Guerrilla Games کارگردانی می‌کند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

لوگوی Guerrilla Games

می‌دانیم که استودیوی گوریلا گیمز در تلاش است تا بازی Horizon Forbidden West را در پاییز امسال عرضه کند، هر چند سازندگان به‌طور قطعی در مورد این بازه زمانی مطمئن نیستند و تاکنون تاریخ عرضه دقیق اعلام نشده است. اما در همین حال، این استودیوی هلندی بازی دیگری را نیز در دست ساخت دارد.

در سال 2018 سایمون لاروژ، کارگردان بازی Rainbow Six Siege به گوریلا گیمز ملحق شد و طبق اطلاعاتی که بر روی پروفایل لینکدین او قرار گرفته، لاروژ از آن زمان تاکنون به‌عنوان کارگردان بر روی یک بازی معرفی‌نشده محرمانه کار می‌کند. او پیش از این نیز در گوریلا گیمز بر روی بخش چندنفره کیلزون 2 کار کرده بود و به‌همین دلیل، بسیاری از طرفداران امیدوارند تا این استودیو در نسل نهم یک نسخه جدید از سری Killzone و یا یک بازی شوتر اول شخص جدید را منتشر کند.

از طرف دیگر، سال گذشته شایعاتی در مورد اینکه نسخه جدید Horizon دارای حالت کواپ است منتشر شده بود. این حالت تاکنون به‌طور رسمی برای «هورایزن فوربیدن وست» رونمایی نشده، اما ممکن است پروژه‌ای که لاروژ آن را کارگردانی می‌کند، مربوط به پروژه مجزا و کواپ همین بازی باشد.

در هر صورت، همه این‌ها تنها حدس و پیشبینی هستند و Guerrilla Games تاکنون جز دنباله Horizon چیزی را رسما معرفی نکرده. نظر شما در مورد یک نسخه جدید احتمالی از سری Killzone چیست؟ فکر می‌کنید احتمال دارد که گوریلا گیمز مجددا به ساخت این سری بازگردد، یا اینکه پروژه جدید یک بازی کاملا متفاوت خواهد بود؟ نظرات خود را با ما به‌اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا