اخبار بازی

Guerrilla Games سازندگان Portal,Elder Scrolls Online و Witcher را استخدام کرد

Horizon: Zero Dawn عنوان جدید استدیو «گوریلا گیمز» بود که در همایش E3 2015 معرفی کرد. در ادامه با بازی سنتر همراه باشید.

ولی آیا می دانید که در کار ساخت این بازی «اوپن ورد آرپی جی» در سبک اکشن هست توسط افراد باتجربه ای توسعه پیدا می کند؟

در ماه فوریه استدیو « سی دی پروجکت رد» Pawel Swierczynski کارگردان سینمایی عنوان The Witcher 3: Wild Hunt به همراه Shadi Dadenji سرطراح بخش تکنیکی که به جز عنوان « TW:WH» سابقه طراحی ماموریت های Sleeping Dogs را نیز داشته به، همراه Dennis Zoetebier طراح کوئست های The Witcher 3: Wild Hunt به گوریلا گیمز برای ساخت عنوان Horizon: Zero Dawn پیوسته اند.

در این میان« بلیک ریباچه» که به عنوان طراح محتوای در بازی Elder Scrolls Online در استدیو« زنیماکس آنلاین استدیو» فعالیت داشته و در بازی Star Wars: The Old Republic مولتی پلیر آنلاین استدیو «بایوور» همین نقش را برعهده داشته، به همراه «کیل جورج» طراح ارشد سابق بازی های Condemned 2: Bloodshot و F.E.A.R. 2: Project Origin که طراحی مراحل عناوین Team Fortress 2 و Portal 2 را نیز برعهده داشته است به گوریلا گیمز پیوسته اند.

لازم به ذکر هست که «جان گونزالس» طراح و نویسنده اصلی بازی های: Middle-earth: Shadow of Mordor،Fallout: New Vegas،Tom Clancy's EndWar و Alter Echo به عنوان نویسنده اصلی HORIZON: ZERO DAWN مشغول به کار است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا