اخبار بازی

GTX 960 گیگابایت به 4 گیگابایت حافظه مجهز می شود

گیگابایت ، بزرگترین شرکت تولید کننده  قطعات کامپیوتری ، دو محصول جدید از  کارت  GTX 960 خود را با حافظه 4GB با معماری GDDR5 معرفی کرده است.

این محصول در دو مدل Wind force OC 2x و G1 Gaming در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت، که هر دو نسبت به مدل اولیه خود 2GB افزایش حافظه را داشته اند.این افزایش حافظه به کاربران این امکان را می دهد تا با استفاده از این کارت هاا بازی ها و نرم افزار های خود را در رزولیشن های بالا ، بهتر و سریعتر و روان تر به اجرا کنند.

 

 این دو کارت از آخرین و جدید ترین نرم افزار گیگابایت OC Guru II پشتیبانی می کنند ، کاربران با استفاده از این نرم افزار انحصاری گیگابایت می توانند کارت های گرافیکی خود به سادگی و بدون احتیاج به هیچگونه دانش آورکلاکینگ ، با استفاده از On-Click Overclocking آورکلاک کنند.این نرم افزار به صورت خودکار فرکانس هسته و مموری کارت گرافیک را بسته به میزان دما و مصرف انرژی افزایش می دهد که در نهایت باعث افزایش کارایی سیستم می شود.

 علاوه بر آن کاربران می توانند، در هنگام اجرای بازی ها با استفاده از این نرم افزار سرعت فن های کارت گرافیک خود را به صورت اتوماتیک تنظیم کنند و صدای ناشی از آنها را به حداقل برسانند. همچنین گیگابایت کارت GTX 960 4GB Wind force  خود به یک پنل پشتی محافظ ، برای محافظت هرچه بیشتر کارت و خنک تر نگه داشتن PCB استفاده کرده است. به زودی این  کارت های گرافیک در ایران با گارانتی سه ساله آواژنگ عرضه خواهد شد.

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا