اخبار بازیپلی استیشن

بازی بزرگ بعدی سرویس PlayStation Now لو رفت

بازی Grand Theft Auto III: Definitive Edition در تاریخ 31 ژانویه سرویس PS Now را ترک خواهد کرد. اما به نظر می‌رسد نسخه‌ی بعدی این سه‌ گانه یعنی GTA Vice City: Definitive Edition جای آن را خواهد گرفت. تصاویر زیادی در سایت Reddit و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد این بازی برای سرویس اشتراکی سونی در نظر گرفته شده است و ظاهرا تا قبل از تاریخ 2 می در سال جاری به PS Now اضافه خواهد شد. با توجه به این که قرار است نسخه‌ی دوم این مجموعه بعد از نسخه‌ی اول به این سرویس اضافه شود، به احتمال بسیار زیاد، بازی GTA San Andreas: Definitive Edition به عنوان آخرین بازی این سه‌ گانه نیز در آینده‌ای نه چندان دور در اختیار کاربران PlayStation Now قرار می‌گیرد.

gta vice city remaster tommy

طبق روال همیشگی سرویس PS Now، نسخه‌ی PS4 این بازی به سرویس اضافه خواهد و نه نسخه‌ی نسل نهمی آن، اگرچه تمام نسخه‌‌های GTA Trilogy  دارای مشکلات زیادی هستند. این مجموعه می‌بایست تولدی دوباره برای بازی‌های قدیمی محبوبمان می‌شد، اما نتیجه‌ی نهایی ناامید کننده بود، به حدی که سازندگان بابت وضعیت بازی و عرضه‌ی ضعیف آن عذرخواهی کردند و قول رفع مشکلات را داده‌اند.

هیچ صحبتی درباره‌ی دیگر بازی‌هایی که ممکن است در ماه فوریه به سرویس PS Now اضافه شوند انجام نشده، اما طبق انتظارات، لیست رسمی احتمالا در تاریخ 31 ژانویه‌ی 2022 اعلام می‌شود. احتمال قوی وجود دارد که شرکت Sony این سرویس اشتراکی را حداکثر تا پایان سال متوقف کند، چرا که قرار است آن را در پروژه‌ی اسپارتاکوس(که احتمالا سرویس اشتراکی جدید سونی برای رقابت با سرویس گیم پس است) با دیگر سرویس خود یعنی PS Plus ترکیب کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا