اخبار بازی

شایعه: بازی GTA VI در انحصار پلی‌استیشن 5 قرار دارد

بازی GTA VI

بازی GTA را می‌توان به عنوان یکی از محبوب‌ترین و بزرگترین فرنچایزهای تاریخ صنعت بازی به حساب آورد. درکنار دو لقب یاد شده، آخرین نسخه از این عنوان، یعنی GTA V دست به میزان فروشی پیدا کرده که شاید بتوان گفت کمتر اثری در طول تاریخ به آن نزدیک شده‌ باشد. با این اوصاف، اشاره به این موضوع که ما در طول نسلی که گذشت هیچ نسخه جدیدی از سری محبوب «جی تی ای» دریافت نکردیم تا حدودی حیرت ‌انگیز است. بله، شرکت Rockstar نسخه پنجم را برای کنسول‌های نسل هشتم ریمستر کرد اما این عرضه به عنوان یک بازی جدید محسوب نمی‌شود و فراموش نکنید که درباره کمپانی صحبت می‌کنیم که به مدت دو نسل و به فاصله 2 الی 4 سال، چند نسخه جدید از این فرنچایز محبوب را عرضه می‌کرد.

حال براساس گفته‌های یک اینسایدر و اطلاعاتی که لو داده است، درحالی که این نسل خبری از GTA جدید نمی‌شود، به زودی اخبار تازه‌ای از بازی GTA VI منتشر می‌شود که کاملاً غیرمنتظره خواهند بود. طبق صحبت‌های این منبع ناشناس که یک توسعه دهنده اروپایی است،  «جی تی ای 6» سال آینده هنگام تعطیلات آخر سال منتشر می‌شود. این سازنده مدعی شد شرکت سونی مبلغ قابل توجهی سرمایه در اختیار شرکت Take-Two Interactive قرار داده تا بازی را حداقل به مدت یک ماه در انحصار کنسول پلی‌استیشن 5 نگاه دارد. همچنین ماجراهای این اثر در دو شهر جریان دارد که با فضا و تم میامی و نیویورک آمریکا هستند.

طبق معمول باید یادآور شویم که این دست از شایعات را تا هنگام تایید رسمی نباید جدی گرفت، اما نکته حائز اهمیت درباره این شایعه، تناقض آن با شایعات گذشته است. به طور مثال، اخبار قبلی حاکی از عرضه این اثر در سال 2022 و وقوع حوادث آن در میامی و آمریکای جنوبی بود. همچنین شرکت راک استار عنوان Red Dead Redemption 2 را در اکتبر گذشته منتشر نمود، به این معنا که عرضه GTA بعدی به این سرعت تا حدودی بعید به نظر می‌رسد. همچنین باور این مورد که سونی بخاطر یک ماه به انحصار درآوردن همچین اثری، مبلغ هنگفتی را هزینه کند نیز کمی دشوار است. اما فراموش نکنید که ماه گذشته شایعه‌ای مبنی بر خرید Take Two توسط سونی منتشر شد که بلافاصله رد شد اما حدس و گمانه‌ها را به سمت انعقاد قراردادی ویژه بین این دو کمپانی بزرگ می‌برد.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا