اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5کامپیوتر
موضوعات داغ

بازی GTA VI معرفی شد

بعد از مدت‌ها انتظار سرانجام همین هفته شاهد معرفی ششمین نسخه از بازی محبوب GTA خواهیم بود. با ادامه خبر با سایت بازی‌سنتر همراه باشید.

به گزارش جیسون شرایر تحلیلگر معتبر سایت بلومبرگ، شرکت راک‌استار قصد دارد تا آخر این هفته بازی GTA VI را معرفی کند. همچنین تریلر بازی هم یک ماه بعد و در ماه دسامبر به مناسبت سالگرد ۲۵ سالگی سری GTA منتشر خواهد شد.

پنجمین نسخه از بازی GTA در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و با واکنش مثبت منتقدان و طرفداران این سری همراه بود. از آن زمان تا کنون GTA V موفق شده‌است رکورد های مختلفی را در زمینه فروش جا به جا کند و برای هفته‌های متوالی در صدر فروش کشور های مختلف قرار گیرد. با این حال در چند سال اخیر طرفداران این سری بی‌صبرانه منتظر معرفی نسخه بعدی آن بودند.

در این مدت شایعات مختلفی مبنی بر معرفی بازی به گوش می‌رسید و حتی شاهد لیک شدن اطلاعات و عکس‌هایی از نسخه در حال توسعه بازی بودیم، که با واکنش تند راک‌استار همراه بود.

اما حالا به نظر می‌رسد زمان مناسب فرارسیده و در نهایت در طی چند روز آینده بازی GTA VI به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

تکمیلی: شرکت راک استار با انتشار بیانیه ای به صورت رسمی عنوان GTA VI را تایید کرد. همچنین اعلام شد که در اوایل ماه دسامبر شاهد عرضه اولین تریلر این عنوان خواهیم بود.

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا