اخبار بازی

GTA V پرفروش ترین بازی تاریخ انگلستان شد

در حال حاضر، بازی GTA V پرفروش ترین بازی رایانه ای تمام ادوار در انگلستان است.

تا قبل از این هفته، GTA V به رکورد بازی Call Of Duty: Black Ops 2 که رکورد دار قبلی پرفروش ترین بازی در انگلستان بود بسیار نزدیک بود که عرضه این عنوان برای کنسول های نسل حاضر این رکورد را شکست و به پرفروش ترین بازی تاریخ انگلستان تبدیل شد.

GTA V که هم اکنون رکورد دار پرفروش ترین بازی در انگلستان است، حدود 94 میلیون پوند در یکسال خیر به فروش کرده است و جای تعجب ندارد که این عنوان صدر نشین پرفروش ترین بازی ها در انگلستان است. 

همچنین بازی Farcry 4 عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته است و از نسخه قبلی خود در هفته اول فروش بیشتری داشته است.

بازی Dragon Age: Insquisition نیز بعد بعد از بازی های Farcry 4 , COD: Advanced Warfare و Fifa 15 در رتبه پنجم قرار گرفته است. این بازی هم تراز با نسخه قبلی خود در حال فروش است ولی نباید فراموش کرد که در انگلستان فروش نسخه دیجیتالی بازی ها (مثل کسانی که از Origin خرید می کنند) شمرده نمی شود.

سایر عناوین نیز شانس کمی برای خودنمایی داشتند، Sonic Boom: Rise for Lyric برای کنسول Wii U و Sonic Boom: Shattered Crystal برای کنسول 3DS حتی در بین 40 عنوان اول دیده نشدند، همچنین عنوان جدید Ubisoft یعنی Shape Up که نیاز به کینکت برای کنسول Xbox One دارد نیز موفق ظاهر نشد.

در ادامه جدول، Assasin's Creed Unity در رتبه ششم، WWE 2K15 در رتبه هفتم، Lego Batman 3 در رتبه هشتم، Minecraft: Playstation Edition در رتبه نهم و The Master Chief Collection در رتبه دهم قراردارد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا