اخبار بازی

فروش حیرت انگیز GTA Trilogy

شرکت Take-Two در آخرین گزارش مالی خود اعلام کرد که بازی Grand Theft Auto Trilogy: The Definitive Edition حدود 10 میلیون نسخه در سرتاسر جهان فروخته است، این میزان فروش برای بازی که در هنگام انتشار پر از باگ و مشکلات فراوان بوده بسیار حیرت انگیز است. این شرکت بزرگ همچنین اعلام کرد که مجموعه‌ی GTA در حال حاضر 370 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته، که از آخرین به‌روزرسانی آن یعنی قبل از انتشار GTA Trilogy، پانزده میلیون نسخه بیشتر است. این کمپانی همچنین تصریح کرد که 5 میلیون از این 15 میلیون نسخه مربوط به فروش GTA V و مابقی آن به GTA Trilogy اختصاص دارد.

GTA Trilogy

این سه گانه که دارای ریمسترهای GTA 3 ،GTA: Vice City و GTA: San Andreas است، به دلیل عملکرد ضعیف خود در تمام پلتفرم‌ها مخصوصا رایانه شخصی و نینتندو سوییچ، با انتقادات زیادی از طرف کارشناسان و مردم مواجه شد.

 رئیس شرکت Take-Two یعنی Strauss Zelnick اخیراً در جریان یک گفتگو به این موضوع پرداخت:« ما یک‌سری مشکلات کیفی در GTA Trilogy: The Definitive Edition داشتیم که سعی کرده‌ایم آنها را رفع کنیم و همچنان هم در حال بررسی هستیم. با تمام مشکلات به وجود آمده برای این نسخه، ما نسبت به عملکرد تجاری عنوان GTA بسیار خرسندیم. من فکر می‌کنم که همه ما در ابتدا کمی از کیفیت این بازی ناامید شدیم. هم اکنون بسیاری از مشکلات آن رفع شده که خوشحال کننده است اما کارهای بیشتری برای تکمیل آن وجود دارد.»

در اخبار مرتبط، شرکت Rockstar Games هفته گذشته تایید کرد که پس از سال‌ها انتظار و شایعات مختلف، نسخه‌ی جدیدی از فرنچایز GTA در حال ساخت است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا