اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوترنینتندو سوییچ

پچ‌های بازی GTA: The Trilogy – The Definitive Edition در راه هستند، نسخه‌های اوریجینال مجددا باز خواهند گشت

شرکت Rockstar Games با انتشار یک بیانیه بابت مشکلات بازی GTA: The Trilogy – The Definitive Edition عذرخواهی کرده و گفته که وضعیت بازی را با آپدیت‌های پیش‌رو بهبود خواهد داد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition

راکستار ضمن اشاره به انتشار آپدیت‌های بیشتر جهت رفع مشکلات، اعلام کرد که برنامه دارد تا نسخه اوریجینال بازی‌های GTA: Vice City ،GTA III و GTA: San Andreas را مجددا قابل دسترس سازد. در حال حاضر تاریخ دقیقی برای انتشار مجدد این سه بازی مشخص نشده، اما به گفته راکستار هر نسخه PC هر سه بازی به‌زودی و در قالب یک باندل بر روی Rockstar Store منتشر خواهد شد.

تمام افرادی که GTA: The Trilogy – The Definitive Edition را تا تاریخ 30 ژوئن 2022 (9 تیر 1401) بر روی راکستار استور (از طریق PC) خریداری کرده باشند، بدون هزینه اضافه به نسخه‌های اوریجینال دسترسی خواهند داشت. راکستار در بیانیه خود اشاره کرده که: «هر چند هدف عرضه کالکشن Definitive Edition این بوده تا کاربران بتوانند برای سال‌ها با پلتفرم‌های مدرن این بازی‌ها را تجربه کنند، اما ما درک می‌کنیم که برخی از شما علاقه‌مند هستید تا امکان خرید ورژن‌های کلاسیک را نیز داشته باشید.»

در حال حاضر زمان دقیقی برای انتشار آپدیت‌های جدید مشخص نیست، اما یکی از آن‌ها برای چند روز آینده برنامه‌ریزی شده است. گفته شده که راکستار برنامه ادامه‌داری برای رسیدگی به مشکلات هر سه بازی دارد و سازندگان امیدوارند تا عناوین این کالکشن را به «سطح کیفی که لیاقت آن را دارند» برسانند.

در همین حال، راکستار از جامعه طرفداری بازی خواسته تا آزار رساندن به اعضای تیم سازنده را متوقف کنند: «برایمان ناراحت‌کننده است که بشنویم اعضای تیم توسعه‌دهنده در شبکه‌های اجتماعی مورد آزار و اذیت قرار گفته‌اند. در حالی که ما مشغول حل این مشکلات هستیم، صمیمانه از جامعه طرفداری خود می‌خواهیم تا گفتگو پیرامون عرضه بازی را محترمانه و مودبانه نگه دارند.»

بازی GTA: The Trilogy – The Definitive Edition برای تمام پلتفرم‌های مدرن در دسترس است. شما می‌توانید بررسی این کالکشن را هم‌اکنون از بازی‌سنتر مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا