اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوترگوگل استیدیانینتندو سوییچ

شایعه: روند ساخت بازی GTA Remastered Trilogy رو به پایان است

اخیرا شایعه‌ای از سوی رسانه کوتاکو مطرح شده که اطلاعات جدیدی را از بازی GTA Remastered Trilogy لو می‌دهد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

لوگوی بازی GTA

طی ماه‌های اخیر شایعات گوناکونی از بازسازی نسخه‌های کلاسیک سری GTA منتشر شده بود و اکنون کوتاکو نیز به‌طور جداگانه، اطلاعاتی را از این پروژه به اشتراک گذاشته است. به گفته کوتاکو بازسازی سه نسخه GTA III، GTA Vice City و GTA San Andreas که اکنون در مراحل پایانی ساخت قرار دارند، با استفاده از آنریل انجین توسعه می‌یابند و شامل ترکیبی از گرافیک‌های قدیمی و جدید خواهند بود. همچنین جلوه‌های بصری بازی‌ها همانند ورژن‌های ماد شده این سه نسخه توصیف شده است.

در ادامه منابع کوتاکو مدعی شده‌اند که رابط کاربری هم در هر سه بازی بروزرسانی شده اما حالت کلاسیک خود را حفظ کرده. گفته شده که سازندگان قصد دارند تا حد ممکن به بازی‌های سری GTA در دوران PS2 وفادار بمانند. اینطور که به‌نظر می‌رسد، شعبه داندی راکستار وظیفه توسعه این بازسازی را بر عهده دارد و در کنار آن بر روی نسخه نسل نهمی GTA V نیز کار می‌کند. این استودیو پیش از خریده شدن توسط شرکت Rockstar، سابقه کار بر روی Halo: The Master Chief Collection را داشت.

طبق این شایعه، راکستار برنامه دارد تا هر سه بازسازی را به‌صورت یکجا در پاییز امسال (اواخر اکتبر یا اوایل نوامبر) عرضه کند. کوتاکو می‌گوید که رایانه‌های شخصی، نینتندو سوئیچ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس|اس، گوگل استیدیا و موبایل، پلتفرم‌های مقصد مد نظر هستند؛ اما ممکن است به دلیل قرار دادن تمرکز بر روی نسخه‌های کنسولی، زمان عرضه نسخه PC و موبایل بازی تا سال 2022 عقب بی‌افتد. همچنین ممکن است این کالکشن تنها در قالب دیجیتالی عرضه شود.

در پایان نیز اشاره شده که راکستار برنامه‌هایی را برای عرضه پورت‌های سایر عناوین کلاسیک خود، مانند Red Dead Redemption دارد. اما آینده این ریمسترها، به فروش کالکشن بازسازی GTA بستگی دارد. شما در مورد بازسازی شدن بازی‌های قدیمی‌تر راکستار چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا