اخبار بازی

گوینده، تهیه‌کننده و نویسنده سری GTA شرکت Rockstar را ترک کرد

آقای Lazlow Jones که برای دو دهه ما را در هنگام رانندگی در بازی‌های GTA سرگرم می‌کرد، از شرکت Rockstar جدا شد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

شرکت Rockstar Games

شاید برخی طرفداران از طریق حضور لزلو جونس در برنامه‌های درون نسخه‌های مختلف سری GTA مانند رادیو Chatterbox FM و برنامه تلویزیوینی Fame or Shame با او آشنا باشند. اما جونس علاوه بر اجرا و نوشتن دیالوگ برای این برنامه‌ها، در سال‌های اخیر سابقه کارگردانی صداپیشگان، تهیه‌کنندگی و کار کردن بر روی تریلرهای عناوین مختلف Rockstar را دارد.

خروج او از راکستار به تاریخ آپریل 2020 باز می‌گردد، اما کانال یوتیوب Gtamen به‌تازگی از طریق پروفایل لینکدین جونس متوجه این موضوع شده‌است. با اینکه دلیل این خروج به‌طور دقیق و رسمی مشخص نشده، اما جونس در یک پست اینستاگرامی عنوان کرد او وظیفه مراقبت از خواهرش که از سال 2018 به سرطان مبتلاست را بر عهده دارد و شیوع ویروس کرونا نیز اوضاع را سخت‌تر کرده‌است.

بنابراین، جونس یک ماه بعد از خروج Dan Houser (یکی از موسسین راکستار) این کمپانی را ترک کرده‌است. طبق اطلاعات درج شده در پروفایل لینکدین او، این هنرمند هم‌اکنون ضمن ارائه مشاوره به یک شرکت بازیسازی نام‌گذاری نشده، در چند پروژه با دیزنی، نتفلیکس، یک نویسنده از Comedy Central و یک کارگردان سابق شرکت Dreamworks همکاری می‌کند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. لعنتی …آخه چرا؟؟:(:(:(
    تنها چیزی که باعث میشد صدای این بابا رو بشنویم همین بود که رفت پی کارش…

    این قدر این برنامه بامزه و جالب بود که فایل mp3 رادیو چتر باکس رو گوش میدادم هم سرگرمی بود و هم تقویت زبان!! هنوز که هنوزه صدای کسایی که به برنامه ش زنگ می زدن و حتی تبلیغات بین برنامه ش توی ذهنمه…حتی مهمون برنامشون که مثلا اومد فن بزنه میز رو بشکنه دست خودش رو شکست..(صداش رو رید تاکر در میاورد)
    petsovernight.com
    pogothemonkey
    و…

    البته بگم نویسندگی لزلو برای جی تی ای بیشتر توی نوشتن دیالوگها بخصوص دیالوگهای NPC ها و طراحی تبلیغات رادیویی . تلویزیونی و بیلبوردهای داخل بازی بود

    اصلا کلا بحث بازی به کنار یه زمانی سرگرمی من دانلود لزلو شو از سایت برنامه و گوش دادن به برنامه هاش با بیگ وین خدا بیامرز و رید تاکر بود که دیگه ادامش ندادن…هنوز هم آرشیو کاملش رو دارم.

    خود لزلو دو سه سالی میشد که اصلا هیچ خبری ازش نبود و شبکه های اجتماعیش فعال نبودن یعنی کلا این دو سه سال یه بار با کارا دلوین یه پستی ازش دیده بودم و یه بار هم توی توویچ دیده بودمش…رید تاکر هم آخرین خبری که ازش داشتم این بود که یه کتاب در مورد کامیک استریپها نوشته بود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا