اخبار بازی

رکوردشکنی توئیت تریلر GTA 6 با بیشترین لایک در تاریخ!

توئیت کمپانی Rockstar Games که در آن تاریخ انتشار اولین تریلر بازی موردانتظار GTA 6 اعلام شده بود، موفق شده تا تبدیل به «پر لایک‌ترین» توئیت گیمینگ تاریخ بشود.

پستی که تایید می‌کرد اولین تریلر Grand Theft Auto 6 در 5 دسامبر (14 آذر) منتشر خواهد شد، توانست تا در 24 ساعت بیش از 1.8 میلیون لایک دریافت کند.

توئیتی که تا قبل از این بیشترین تعداد لایک را دربین پست‌های گیمینگ داشت باز هم متعلق به راکستار و باز هم مربوط به تاریخ انتشار تریلر اول بازی مذکور در دسامبر بود که ماه پیش منتشر شد.

البته تریلری که سه شنبه منتشر می‌شود اولین نگاه به GTA 6 نخواهد بود، چراکه پیش از این در سپتامبر 2022 شاهد یکی از بزرگترین درزهای اطلاعات تاریخ صنعت گیم بودیم که در آن نزدیک به 1 ساعت از فیلم توسعه این بازی به بیرون درز کرد تا گیمرها خیلی زودتر از پیش‌بینی راکستار، با این بازی آشنا شوند.

با اینکه فیلم‌های لورفته شایعات زیادی را (از قبیل اتفاق افتادن جریانات بازی در Vice City و وجود شخصیت اصلی مونث) تایید کرد، اما همچنان نکات زیادی راجع به GTA جدید وجود دارد که طرفداران از آن بی اطلاع هستند و به همین خاطر پیش‌بینی می‌شود تا استقبال عظیمی از اولین تریلر این بازی به عمل بیاید.

نظرتان درمورد GTA 6 و انتظاراتتان از این عنوان را حتما با بازی سنتر درمیان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا