اخبار بازی

هکر GTA 6 به حبس ابد محکوم شد!

هکر 18 ساله‌ای که مدتی قبل Rockstar را هک کرده بود و فوتیج‌هایی از عنوان موردانتظار GTA 6 (که در آن زمان هنوز بصورت رسمی معرفی نشده بود) را افشا و در اینترنت بارگذاری کرده بود، با حکم یک قاضی بریتانیایی به حبس ابد در یک بیمارستان روانی محکوم شد.

آریون کورتاج (Arion Kurtaj) نوجوان 18 ساله‌ای که از بیماری اوتیسم هم رنج می‌برد، به دلیل عضویت در گروه هک بین‌المللی $Lapsus که همچنین حملاتی را علیه شرکت‌های انویدیا، اوبر و …انجام می‌داد، محکوم شد.

قاضی پاتریشیا لیز (Patricia Lees) در اینباره گفت: «کورتاج همچنان مشتاق هک کردن است و خطر بالایی برای زدن آسیب جدی به مردم از طریق مهارت در دستیابی به دسترسی نامحدود به کامپیوتر دارد.»

او همچنین اضافه کرد که این هکر 18 ساله تا آخر عمر در یک بیمارستان روانی بستری خواهد بود مگر اینکه پزشکانش و دادگاه سلامت روان تصمیم بگیرند که او بهبود پیدا کرده است و خطری برای دیگران ندارد.

شهریور گذشته هکرها یک ساعت از فیلم توسعه بازی GTA 6 را به صورت آنلاین منتشر کردند تا گیمرها اولین نگاه خود را به دنباله یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های تاریخ داشته باشند.

درنهایت راکستار اولین تریلر رسمی از این بازی را در همین ماه منتشر کرد که تا 24 ساعت اولیه انتشارش در یوتیوب، موفق شد به آمار باورنکردنی 90 میلیون بازدید در این پلتفرم، برسد.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

    1. دوست عزیز اولا که فقط بخاطر بازی نبوده و این پسر شرکت‌های خیلی بزرگی رو قبلا هک کرده و خسارت های چندین میلیون دلاری زده، دوما که حبس در بیمارستان روانی هست چون ایشون ظاهرا دارای مشکلات روانی بودن و برای جامعه خطرناک و اگه بهبود پیدا کنن شاید یه روز آزاد شدن

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا