اخبار بازی

ده‌ها ویدئوی در دست ساخت از بازی GTA 6 لو رفت

ساعاتی پیش شرکت راکستار با لو رفتن چندین ویدئوی مختلف از بازی GTA 6، یکی از بزرگ‌ترین لیک‌های تاریخ صنعت بازی را تجربه کرد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی GTA V

گفته می‌شود که منبع اصلی این لیک، کاربری به نام teapotuberhacker است که فایل زیپی را بر روی GTAForums قرار داده و نوشته: «در اینجا 90 کلیپ را از GTA 6 می‌بینید. این احتمال وجود دارد که به‌زودی داده‌های بیشتری را لو بدهم، از جمله سورس کد و Assetهای GTA 5 و GTA 6، و همچنین بیلد تست GTA 6.»

این کلیپ‌ها به سرعت در فضاهایی مانند یوتیوب و توئیتر در حال دست‌به‌دست شدن هستند و موارد مختلفی مانند گان‌پلی بازی، سرقت از فروشگاه‌ها، گفتگوی بین NPCها و… را نشان می‌دهند. اگر ویدئوهای لو رفته واقعی باشند، این لیک تأیید می‌کند که مطابق شایعات سال‌های گذشته، نسخه جدید GTA داری پروتاگونیست مرد و زن خواهد بود و وقایع آن در Vise City رخ می‌دهد.

به‌طور دقیق مشخص نیست که این ویدئوها چگونه به بیرون درز کرده، اما کاربر teapotuberhacker مدعی است که تمام آن‌ها مستقیما از چت‌های داخلی شرکت Rockstar دانلود شده‌اند.

در همین حال، برخی کاربران صحت ویدئوها را با توجه Assetهای مشابه با GTA V زیر سوال برده‌اند و برخی دیگر، معتقند که دیالوگ‌های صداگذاری شده و المان‌های دیباگ بر روی تصاویر، واقعی بودن آن‌ها را اثبات می‌کند. در پایان باید گفت که راکستار یا شرکت Take-Two تاکنون به این لیک عظیم واکنشی نشان نداده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا