اخبار بازی

بازی GTA 6 وارد مراحل نهایی توسعه می‌شود

اخیراً فاش شد که راک استار دستوری برای کارمندان خود صادر کرده است که در آن تاکید شده است که از ماه آوریل به بعد باید به مدت پنج روز کامل در هفته به دفاتر کار بازگردند. این کار، به دلیل ورود بازی Grand Theft Auto 6 به مراحل نهایی توسعه خود است. این تلاشی برای اطمینان از حفظ بهره‌وری تیم سازنده و امنیت بازی قبل از عرضه است.

برای سال‌ها، شرکت‌های متمرکز بر فناوری به روش‌ کار از راه، پروژه های خود را تکمیل کرده‌اند، به طوری که نیروی کار برخی از آنها به طور دائم از خانه کار می‌کنند. اکثر آنها به یک مدل هیبریدی پایبند بوده اند، چیزی که راکستار انتخاب کرده است. اما اکنون، توسعه دهندگان این شرکت باید پنج روز در هفته به دفتر کار خود بازگردند، زیرا GTA 6 وارد مراحل نهایی ساخت شده است.

در بیانیه ای که بلومبرگ دریافت کرده است، جن کولب، رئیس انتشارات راک استار، نوشت:

ایجاد این تغییرات اکنون ما را در بهترین موقعیت قرار می‌دهد تا Grand Theft Auto بعدی را با سطح کیفی برسانیم که می‌دانیم به آن نیاز دارد، میخواهیم این بازی را همراه با نقشه راه انتشاری که با مقیاس و جاه‌طلبی بازی مطابقت دارد، ارائه دهیم.

در گزارش بلومبرگ، اشاره شد که این شرکت مزایای ملموس کار حضوری در کنار سایر توسعه دهندگان را شناسایی کرده است، که موضوعی رایج در میان تیم‌های رهبری است که تلاش می کنند کار در محل را توجیه کنند. در Rockstar امیدواری وجود دارد که با اجرای این دستور، از هرگونه درز اطلاعات در آینده جلوگیری شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا