اخبار بازی

سورس کد بازیهای GTA5، GTA6 و Bully2 لو رفت

 

به دنبال هک سال گذشته که بیش از 100 گیگابایت محتوا از پروژه های شرکت Rockstar Games منتشر شد، به نظر می رسد که اطاعات بیشتری از این شرکت افشا شده است. در ساعات اخیر، گزارش‌هایی منتشر شد که ادعا می‌کنند کد منبع کامل بازی GTA 5 که قبلاً قسمتهایی از آن دیده شده بود، اکنون به طور کامل به همراه کدهای جدید از بازی GTA 6 و فایلی از بازی Bully 2 لو رفته است.

چندین منبع ادعا کرده‌اند که اطلاعات بیشتری نسبت به قبل دوباره به بیرون درز کرده است. گویی افشای بزرگ سال گذشته که جزئیات بی‌شماری از GTA 6 را فاش کرده بود، کافی نبود. طبق گزارش‌ها، داده‌های کلیدی مانند کد منبع GTA 5، که سال گذشته توسط نوجوانی در هتل با یک دستگاه تلفن همراه به سرقت رفت و به‌طور مخفیانه دست به دست شد. طبق تصاویر اخیر، اکنون به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شده است.

نه تنها این، بلکه ادعا شده است که همه پرونده های مربوط به Bully 2 نیز به بیرون درز کرده است. در اسکرین شات دیگری که منتشر شده است، کدهای جدید از GTA 6 نیز به همراه برخی طرحهای اولیه مفهومی از GTA 5، مانند بازنمایی نقشه بازی، فاش شده است. اکنون نگرانی‌های جدی وجود دارد که می‌توان با آزاد بودن کد منبع GTA 5، تعداد متقلبین در بازی بیشتر شوند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا