اخبار بازی

GT Sport پرداخت درون بازی نخواهد داشت

این روزها بسیاری از بازی های بزرگ، برای درآمد زایی بیشتر به سیستم « Microtransaction ها » یا پرداخت درون بازی، روی آورده‌اند. سیستمی که به شما اجازه می‌دهد با پرداخت پول واقعی، محتوای بیشتری صاحب شوید و سرعت پیشرفت خود را در بازی افزایش دهید.

GT Sport

با توجه به اینکه این سیستم در Gran Turismo 6 وجود داشت؛ انتظار می‌رفت GT Sport هم از این قائده مستثنا نباشد و شامل این ویژگی در سطح گسترده‌تری بشود.

اما امروز خالق بازی‌های Gran Turismo آقای « Kazunori Yamauchi » در مصاحبه‌ای با کانال یوتیوب « Gema Show Indo » در مراسم « PlayStation Experience » مالزی این مسئله را رد کرد و اظهار داشت عنوان GT Sport شامل سیستم پرداخت درون بازی با پول واقعی نخواهد بود.

این خبر به احتمال قوی در میان طرفداران Gran Turismo بازخورد بسیار خوبی خواهد داشت، زیرا آنها بلاخره می‌توانند با خیال راحت فقط روی مسابقه‌ها تمرکز کنند و دیگر شاهد خرید بهترین ماشین بازی در روز اول عرضه توسط برخی از بازیکنان متمول نباشند. مخصوصا اینکه بعد از سال ها انتظار به تاریخ عرضه بازی نزدیک‌ و نردیک تر می‌شویم.

GT Sport در تاریخ هفت اکتبر یا به عبارتی 15 مهر سال جاری به طور انحصاری برای PS4 عرضه خواهد شد و می‌توان گفت شروع فصل تازه‌ای در این سری خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا