اخبار بازی

میسون گرینوود به EA Sports FC 24 برخواهد گشت

کمپانی الکترونیک آرتز اعلام کرد که میسون گرینوود (مهاجم سابق منچستر یونایتد و فعلی باشگاه ختافه)، به بازی فوتبالی این شرکت بازخواهد گشت.

گرینوود که جزو ستارگان باشگاه فوتبال منچستر یونایتد به شمار می‌رفت، دو سال قبل به اتهام خشونت خانگی تحت بازداشت پلیس قرار گرفت و بعد از آن دادگاهی شد.

اگرچه این بازیکن مدتی پیش بصورت رسمی از اتهاماتش تبرئه شد و بصورت قرضی به تیم ختافه در لیگ اسپانیا پیوست، اما دو سال قبل از ترکیب باشگاه انگلیسی کنار گذاشته شد و از آن موقع تا همین چند ماه پیس در میادین فوتبال غایب بود.

این غیبت به بازی‌های فوتبالی هم سرایت کرد بطوری که اول، در ژانویه ۲۰۲۲ از بازی FIFA 22 حذف شد و سپس در نسخه FIFA 23 هم غایب بود؛ اما با توجه به تبرئه شدن گرینوود و پیوستن او به ختافه، سازندگان اعلام کردند که او به نسخه جدید این سری بازی‌ها که EA Sports FC 24 نام خواهد داشت، برمی‌گردد.

در آخر باید اضافه کرد که بازی EA Sports FC 24 در تاریخ ۲۹ سپتامبر و یا ۷ مهر امسال، برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس، نینتندو سوئیچ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد، اگرچه خریداران نسخه آلتیمیت میتوانند یک هفته زودتر به تجربه این عنوان بپردازند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا