اخبار بازی

برای تکمیل ماموریت‌های اصلی بازی GreedFall به 30 ساعت زمان نیاز دارید

بازی GreedFall

اگرچه بازی GreedFall محصول نقش‌آفرینی استودیو Spiders که از آن به عنوان ترکیبی از Assassin’s Creed و Dragon Age یاد می‌شود از زمان معرفی چندان در معرض کانون توجهات نبوده اما ظاهرا قرار است بخش قابل توجهی از زمان شما را برای تکمیل به خود اختصاص دهد.

مدت زمان گیم‌پلی ساخته استودیو Spiders برابر با حدود 30 ساعت تخمین زده شده است. در مقایسه با سایر عناوین نقش‌آفرینی هم‌چون The Witcher 3 یا Persona 5 که محتویاتی سه برابر بیشتر ارائه می‌کنند GreedFall نوعی ماجراجویی سریع به شمار می‌رود. Jehanne Rousseau مدیر استودیو توسعه‌دهنده در این باره توضیح داد:

تعدادی از تست‌کننده‌ها اظهار کرده بودند که 40 ساعت بازی را تجربه کرده و برخی از ماموریت‌های جانبی را انجام داده و برخی دیگر را هم انجام ندادند. با این حال اگر همه ماموریت‌ها و ساید کوئست‌ها را تکمیل می‌کردند چهار الی 5 ساعت بازی بیشتر به طول می‌انجامید. به نظرم مدت زمان گیم‌پلی بازی بستگی زیادی به میزان صرف زمان روی سیستم کرفت، جستجو در محیط و ماموریت‌های فرعی دارد زیرا تعداد بسیار زیادی از آن‌ها نیز در بازی وجود دارد. اگرچه شما تنها ماموریت‌های اصلی را تجربه کنید بازی کوتاه‌تر بوده و شاید حدود 30 ساعت طول بکشد.

به مانند بسیاری از آثار ژانر نقش‌آفرینی Open World، بازی GreedFall هم شامل چندین پایان مختلف خواهد بود. بخش عمده‌ای از بازی صرف ایجاد روایط با سایر شخصیت‌ها و اتخاذ تصمیم‌هایی که بر پایان داستان تاثیر خواهند گذاشت می‌شود:

من می‌خواهم پلیرها تصمیم‌هایی بگیرند که احساس طبیعی و متقاعدکننده‌ای برای شخصیت‌شان در بازی داشته باشد. این بازی کاملا یک اثر نقش‌آفرینی محسوب می‌شود. برخی از پایان‌بندی‌ها می‌توانند برای عده‌ای خوشایند و برای عده‌ای دیگر ناخوشایند تلقی شوند. ما وجود این انتخاب‌ها و پایان‌بندی‌ها را در بازی نیاز داشتیم تا این اثر تنها شامل انتخاب‌های اخلاقی و تحمیلی ما نباشد.

بازی GreedFall در تاریخ 10 سپتامبر 2019 برابر با 19 شهریور 98 برای پلتفرم‌های Xbox One، PlayStation 4 و کامیپوترهای خانگی عرضه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا