اخبار بازی

بازی GreedFall 2: The Dying World رسما معرفی شد؛ عرضه در سال 2024

استودیوی Spiders ساعاتی پیش به‌طور رسمی از دنباله بازی GreedFall برای پلتفرم‌های PC و کنسول‌ها رونمایی کرد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی GreedFall 2: The Dying World

نسخه دوم بازی با نام کامل GreedFall 2: The Dying World معرفی شد و سازندگان اعلام کرده‌اند که سال 2024 را برای عرضه آن در نظر گرفته‌اند. در این عنوان، بازیکن در نقش یکی از ساکنان بومی جزیزه Teer Fradee قرار می‌گیرد که به ناحیه Gacane سفر کرده و باید در میان فراگیری جنگ و درگیری و البته طاعون Malichor، با به دست آوردن آزادی در مورد سرنوشتش تصمیم بگیرد.

وقایع داستان بازی ۳ سال قبل از نسخه اول جریان دارد و مبارزه همچنان در کنار دیپلماسی، یکی از گزینه‌های مقابل شماست. گفته شده که هدف نهایی بازیکن، «پایان دادن به جاه‌طلبی‌های مردی خواهد بود» که می‌تواند «به دوران ناحیه Gacane و جزیره شما پایان دهد.»

جهان روسو، مدیر استودیوی Spiders و نویسنده ارشد نسخه اول گفته: «با اینکه ما همچنان مشغول کار بر روی بازی Steelrising بودیم، عشق و علاقه ما نسبت به جهان GreedFall هیچ‌گاه از بین نرفت و بسیار مشتاقیم تا به آن باز گردیم. در این فصل جدید، بازیکنان این ناحیه قدیمی را با محیط‌های بزرگ‌تر و متنوع‌تر آن کاوش خواهند کرد. آن‌ها همچنین با قهرمانان و فرقه‌های جدیدی آشنا خواهند شد و من امیدوارم که بازیکنان با با این بازی، ماجراجویی‌هایی فراموش‌نشدنی داشته باشند.»

شرکت Nacon نیز به عنوان ناشر این نسخه معرفی شده و گفته که امیدوار است تا با این عنوان، «بازیکنان جدید و تمام طرفداران بازی‌های نقش آفرینی، داستان‌های عالی، ژانر اکشن و بازی‌های فانتزی» را نیز جذب کند. بازی GreedFall 2: The Dying World در زمان نامشخصی از سال 2024 برای PC و کنسول‌ها منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا