اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوترنینتندو سوییچ

بازی Graven معرفی شد

شرکت تریدی‌رلمز جانشین معنوی بازی Hexen 2 را معرفی کرد. Graven یک بازی فانتزی تاریک در سبک اول شخص شوتر است که قرار است در سال 2021 برای رایانه‌های شخصی ، پلی‌استیشن 4 ، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و کنسول‌های نسل بعد منتشر شود.

بازی Hexen 2 یک عنوان کالت-کلاسیک در ژانر فانتزی تاریک با سبک اول شخص شوتر است که توسط استودیوی ریون سافتور در سال 1997 منتشر شد. استودیو روین حالا توسط شرکت اکتویژن خریداری شده و برای مدت زیادی است که تنها بر روی ساخت سری بازی‌های Call of Duty تمرکز دارد.

بازی Graven توسط استودیوی دانمارکی اسلیپ‌گیت آیرن‌ورکز و کارگردانی فردریک شریبر در حال ساخت است. در این بازی ایمرسیو‌سیم شما نقش یک کشیش طرد شده در دنیایی قرون وسطایی  را بازی می‌کنید که در آن هیولاهای شیطانی آزادنه می‌گردند و شما با بیش از 30 اسلحه‌ و طلسم جادویی مختلف شامل یک کمان پولادین به نبرد آن‌ها خواهید رفت.

بازی Graven دارای معما‌های مختلف در محیط بازی است که با حل آنها فضاها و رازهایی جدیدی در بازی هویدا می‌شود. این بازی همچنین از مد مولتی‌پلیر و کو-آپ 4 نفره پشتیبانی می‌کند.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. چقدر خوب بود.
    نسخه اول بازی نکردم ولی چقدر ایده کلاسیک و در عین حال جالبی داره، کشیشی که به جنگ موجودات اهریمنی میره (جاش خالی بود واقعا).
    امیدوارم بازی نهایی بارها از این تریلر فضای تاریک تری ارائه بده.

    موزیکِ 30-40 ثانیه اولِ تریلر منو یاد تریلر رونمایی Diablo 4 انداخت.

  2. گرافیک بازی خیلی داغونه ولی حقیقتا وحشتناک خوشحال شدم از خبرش. بازم دم تریدی ریلمز گرم که سایه ای از دهه 90 رو برای گیمرها پاس داشته.
    دوست داشتم خود ریون یا id میساختنش ولی همینم فوق العاده خوشحال کنندس

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا